Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vztah učitele a žáka v sociálním klimatu školní třídy
Název práce v češtině: Vztah učitele a žáka v sociálním klimatu školní třídy
Název v anglickém jazyce: Relationship between teacher and disciples in social climate of school class
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (21-KPS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Ilona Gillernová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.10.2010
Datum zadání: 13.10.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 13.09.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:13.09.2010
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2010
Odevzdaná/finalizovaná: finalizovaná
Oponenti: PhDr. Václav Mertin
 
 
 
Předběžná náplň práce
V?naší práci jsme se rozhodli pro zachycení vztahu mezi učitelem a žákem v?sociálním klimatu školní třídy. Charakterizujeme v?ní roli učitele a žáka v?sociálním kontextu a zamýšlíme se nad jejich vývojovým aspektem. Zabýváme se rovněž? vzájemnou interakcí mezi učitelem a žákem a důležitými proměnnými, které ve vztahu vystupují, jako například: dyadickou interakcí, sociálním statusem, sociální konformitou, sociálními rolemi, sociálním učením apod.???????????? V?předposlední? kapitole teoretické části se snažíme vyložit pojem sociální klima třídy. Závěrem teoretické části jsme si dovolili nastínit možnosti sociálně pedagogického výcviku v?sociálních dovednostech, které představují cestu možného rozvoje vztahu učitele a žáka.???????????? Empirická část je věnována kvantitativnímu výzkumu vztahu mezi učitelem a žákem pomocí dotazníku s?pracovním názvem Žák o učiteli a Učitel o sobě a doplňkovému měření pomocí Braunova dotazníku B-3, sociálního klimatu školní třídy.??
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
In this study, we decided rekord relationship between teacher and student in social climate of school class. We characterize role teacher and student in social context and think about their development aspects.???????????? We deal, with interaction between teacher and student and important factores, which appears in this relationship. These are: dyadic interaction, social status, social conformability, social roles, social leasing atc.???????????? Next chapter of theoretical study bring conception of social climate of school class. At the and of theoretical part? about social interaction between teacher and student, we write about possibilities of social- pedagogic training in social skills. Through this skills is possible improve this relationship.???????????? In empiric part, we bring results of kvantitativ research between teacher and student through questionnary Student about teacher and Teacher about himself and Braunś questionnary B-3,? of social climate of school class.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK