Tvořivost a její rozvoj
Název práce v češtině: | Tvořivost a její rozvoj |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Creativity and development of creativity |
Klíčová slova: | pojem tvořivost, vývoj názorů na tvořivost, tvořivá osobnost, tvůrčí proces, tvůrčí produkt, bariéry tvořivosti, rozvoj tvořivosti |
Klíčová slova anglicky: | term creativity, historical concepts of creativity, creative personality, creative process, creative product, barriers to creativity, development of creativity |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivana Šnýdrová, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 07.10.2010 |
Datum zadání: | 07.10.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2011 12:45 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Jan Froněk, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
1) základní pojmy – tvořivost, tvořivá činnost, tvůrčí produkt
2) vývoj názorů na tvořivost a jednotlivé teoretické přístupy k zkoumání tvořivosti 3) tvořivá osobnost 4) etapy tvůrčího procesu 5) bariéry tvořivosti 6) rozvoj tvořivosti |
Seznam odborné literatury |
DACEY, John S., LENNON, Kathleen H. Kreativita. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 250 s.
Edice Psyché. ISBN 80-7169-903-9. DE BONO, Edward. Serious Creativity : Using the Power of Lateral Thinking to Create New Ideas. 1st ed. London : HarperCollins, 1992. 338 s. ISBN 0 00 637958 3. FIŠERA, Ivan. Tvůrčí potenciál podniku. 1. vyd. Praha : Svoboda, 1990. 180 s. ISBN 80-205-0144-4. HLAVSA, Jaroslav. Psychologické základy teorie tvorby. 1. vyd. Praha : Academia, 1985. 353 s. CHADT, Karel. Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi. 1. vyd. Praha : VOX, 2009. 89 s. ISBN 978-80-86324-75-3. PROVAZNÍK, Vladimír. Rozvíjení tvořivosti. 2. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1999. 114 s. ISBN 80-7079-551-4. STERNBERG, Robert J. Handbook of creativity. 1st ed. Cambridge : Cambridge University Press, 1999. 490 s. ISBN 0-521-57604-0. ŽÁK, Petr. Kreativita a její rozvoj. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 315 s. Edice Business Books. ISBN 80-251-0457-5. |