Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Tvořivost a její rozvoj
Název práce v češtině: Tvořivost a její rozvoj
Název v anglickém jazyce: Creativity and development of creativity
Klíčová slova: pojem tvořivost, vývoj názorů na tvořivost, tvořivá osobnost, tvůrčí proces, tvůrčí produkt, bariéry tvořivosti, rozvoj tvořivosti
Klíčová slova anglicky: term creativity, historical concepts of creativity, creative personality, creative process, creative product, barriers to creativity, development of creativity
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Ivana Šnýdrová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 07.10.2010
Datum zadání: 07.10.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 06.09.2011 12:45
Datum odevzdání elektronické podoby:29.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Jan Froněk, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1) základní pojmy – tvořivost, tvořivá činnost, tvůrčí produkt
2) vývoj názorů na tvořivost a jednotlivé teoretické přístupy k zkoumání tvořivosti
3) tvořivá osobnost
4) etapy tvůrčího procesu
5) bariéry tvořivosti
6) rozvoj tvořivosti
Seznam odborné literatury
DACEY, John S., LENNON, Kathleen H. Kreativita. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. 250 s.
Edice Psyché. ISBN 80-7169-903-9.
DE BONO, Edward. Serious Creativity : Using the Power of Lateral Thinking to Create New
Ideas. 1st ed. London : HarperCollins, 1992. 338 s. ISBN 0 00 637958 3.
FIŠERA, Ivan. Tvůrčí potenciál podniku. 1. vyd. Praha : Svoboda, 1990. 180 s. ISBN
80-205-0144-4.
HLAVSA, Jaroslav. Psychologické základy teorie tvorby. 1. vyd. Praha : Academia, 1985.
353 s.
CHADT, Karel. Uplatnění tvořivosti v manažerské praxi. 1. vyd. Praha : VOX, 2009. 89 s.
ISBN 978-80-86324-75-3.
PROVAZNÍK, Vladimír. Rozvíjení tvořivosti. 2. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická,
1999. 114 s. ISBN 80-7079-551-4.
STERNBERG, Robert J. Handbook of creativity. 1st ed. Cambridge : Cambridge University
Press, 1999. 490 s. ISBN 0-521-57604-0.
ŽÁK, Petr. Kreativita a její rozvoj. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 315 s. Edice
Business Books. ISBN 80-251-0457-5.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK