Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Pitvy jako výuková metoda v biologii na středních školách - postoje žáků a učitelů
Název práce v češtině: Pitvy jako výuková metoda v biologii na středních školách - postoje žáků a učitelů
Název v anglickém jazyce: Dissections used as a teaching method in biological education on secondary schools - attitudes of pupils and teachers
Klíčová slova: pitvy, zoologie, praktická výuka, střední škola, dotazník, didaktika, postoje, biologie
Klíčová slova anglicky: dissections, zoology, practical education, secondary school, questionaire, didactics, attitudes, biology
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 08.10.2013
Datum zadání: 15.11.2013
Datum odevzdání elektronické podoby:01.05.2016
Datum proběhlé obhajoby: 10.06.2016
Oponenti: RNDr. Vanda Janštová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cíle práce:
- Zmapovat aktuální zařazení pitev bezobratlých živočichů do praktické výuky biologie na reprezentativním vzorku středních škol.
- Na školách, kde se pitvy ve výuce využívají provést hospitace ve vybraných hodinách a vyhodnotit zpětnou vazbu od žáků, kteří pitvy absolvovali.
- Zjistit spektrum a zastoupení různých názorů a postojů učitelů a žáků k zařazení pitev bezobratlých do středoškolské výuky
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK