Integrace Pogamutu s Defconem
Název práce v češtině: | Integrace Pogamutu s Defconem |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Bridging Pogamut and Defcon |
Klíčová slova: | Defcon, Umělá inteligence, Strategie v reálném čase, Pogamut |
Klíčová slova anglicky: | Defcon, Artificial Intelligence, Real-Time Strategy Games, Pogamut |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 17.01.2011 |
Datum zadání: | 17.01.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 05.09.2011 11:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.08.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 05.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.09.2011 |
Oponenti: | Mgr. Branislav Bošanský |
Zásady pro vypracování |
Defcon is a simplistic real-time strategy game simulating a global thermo-nuclear warfare.
It is a well suited environment for testing of artificial intelligence algorithms for controlling multi-agent systems. Pogamut is an integrated development environment for development such control algorithms. The goal of this thesis is to connect Pogamut to Defcon and implement proof-of-concept algorithms for controlling of Defcon?s agents, focusing on their strategic and tactical abilities. The student can use Defcon AI API and JNI interface to execute JVM inside the Defcon process. |
Seznam odborné literatury |
Pogamut platform http://www.pogamut.cuni.cz/
Defcon API http://www.doc.ic.ac.uk/~rb1006/projects:api Steve Rabin (eds.): AI Game Programming Wisdom series Mark DeLoura (eds.): Game Programming Gems series |