Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Média a jejich vliv na člověka
Název práce v češtině: Média a jejich vliv na člověka
Název v anglickém jazyce: Media and their influence on man
Klíčová slova: média, funkce a druhy médií, propaganda, cenzura, mystifikace, mediální panika, účinky a vlivy médií, mediální gramotnost
Klíčová slova anglicky: the media, functions and kinds of the media, propaganda, censorship, mystification, media panic, effects and influence of the media, media literacy
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Ivana Šnýdrová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 04.10.2010
Datum zadání: 04.10.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 22.06.2011 12:45
Datum odevzdání elektronické podoby:28.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Pokyny k vypracování:
0 Úvod
1 Obecná charakteristika médií
1.1 Vznik a vývoj médií
1.2 Média v historických souvislostech
2 Druhy médií
3 Vliv médií na člověka
3.1 Děti a média
3.2 Pozitivní působení médií
3.3 Negativní působení médií – sociálně patologické jevy
4 Mediální aféry a jejich celospolečenské dopady
4.1 Propaganda a cenzura
5 Mediální výchova a gramotnost
6 Závěr
Seznam odborné literatury
MUSIL, Josef. Elektronická média v informační společnosti. 1. vyd. Praha : Votobia, 2003. 261 s.

JIRÁK, Jan; KÖPPLOVÁ, Barbara. Média a společnost : stručný úvod do studia médií a mediální komunikace. 1. vyd. Praha : Portál, 2003. 207 s.

THOMPSON, John B. Média a modernita : sociální teorie médií . Přel. Jan Jirák. 1. čes. vyd. Praha : Karolinum, 2004. 219 s.

KLOSKOWSKÁ, Antonina. Masová kultura : kritika a obhajoba. 1. vyd. Praha : Svoboda, 1967. 271 s.

FRANK, Tomáš. K mediální výchově : mediální výchova a komunikační strategie v teorii a praxi. 1. vyd. Praha : SPHV, 2008. 120 s.

MANN, Brenda. Advertising : advertising, newspapers, tv and video, magazines. 1. publ. Hove : Wayland, 1993. 48 s.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK