Média a jejich vliv na člověka
Název práce v češtině: | Média a jejich vliv na člověka |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Media and their influence on man |
Klíčová slova: | média, funkce a druhy médií, propaganda, cenzura, mystifikace, mediální panika, účinky a vlivy médií, mediální gramotnost |
Klíčová slova anglicky: | the media, functions and kinds of the media, propaganda, censorship, mystification, media panic, effects and influence of the media, media literacy |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivana Šnýdrová, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 04.10.2010 |
Datum zadání: | 04.10.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 22.06.2011 12:45 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 28.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.06.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PhDr. Jaroslav Mužík, DrSc. |
Zásady pro vypracování |
Pokyny k vypracování:
0 Úvod 1 Obecná charakteristika médií 1.1 Vznik a vývoj médií 1.2 Média v historických souvislostech 2 Druhy médií 3 Vliv médií na člověka 3.1 Děti a média 3.2 Pozitivní působení médií 3.3 Negativní působení médií – sociálně patologické jevy 4 Mediální aféry a jejich celospolečenské dopady 4.1 Propaganda a cenzura 5 Mediální výchova a gramotnost 6 Závěr |
Seznam odborné literatury |
MUSIL, Josef. Elektronická média v informační společnosti. 1. vyd. Praha : Votobia, 2003. 261 s.
JIRÁK, Jan; KÖPPLOVÁ, Barbara. Média a společnost : stručný úvod do studia médií a mediální komunikace. 1. vyd. Praha : Portál, 2003. 207 s. THOMPSON, John B. Média a modernita : sociální teorie médií . Přel. Jan Jirák. 1. čes. vyd. Praha : Karolinum, 2004. 219 s. KLOSKOWSKÁ, Antonina. Masová kultura : kritika a obhajoba. 1. vyd. Praha : Svoboda, 1967. 271 s. FRANK, Tomáš. K mediální výchově : mediální výchova a komunikační strategie v teorii a praxi. 1. vyd. Praha : SPHV, 2008. 120 s. MANN, Brenda. Advertising : advertising, newspapers, tv and video, magazines. 1. publ. Hove : Wayland, 1993. 48 s. |