Analýza marketingového mixu FK Dukla Praha a návrhy na jeho zlepšení
Název práce v češtině: | Analýza marketingového mixu FK Dukla Praha a návrhy na jeho zlepšení |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | FK Dukla Prague Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement |
Klíčová slova: | marketingový mix, komunikační mix, medializace, dotazník |
Klíčová slova anglicky: | marketing mix, communication mix, medialization, questionnaire |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 29.09.2010 |
Datum zadání: | 12.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 10.05.2011 16:00 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK, U11 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 14.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.05.2011 |
Oponenti: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
1. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha: Olympie, a.s., 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9
2. DRUCKER, P. Management: Tasks, Responsibilities, Pracises. New York: Harper & Row, 1973. In KOTLER 2001 3. DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9 4. DYTRT, Z. Etika v podnikatelském prostředí, Praha: Grada Publishing, a.s.,2006. 196 s. ISBN 80-247-1589-9 5. FERRAND, A., MC CARTHY, S. Marketing the sports organisation. Wiltshire, Great Britain: The Cromwell Press, 2009. 297 s. ISBN 978-0-415-45330-1 6. FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum – jak poznat své zákazníky. Praha: Grada publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8 7. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Nakladatelství Karolinum, 1999. 278 s. ISBN 80-246-0030-7 8. HORÁKOVÁ, I., Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5 9. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3 10. KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6 11. KOTLER, P. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2 12. MC CARTHY, E.J., PERREAULT JR., W.D. Basic marketing: a global managerial approach. 11. vyd. Boston: Irwin, 1993. 763 s. ISBN 0-256-10509-X 13. MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON, W.A. Sport marketing. 3. vyd. Champaign, Illionis: Human kinetics, 2007. 552 s. ISBN 978-0-7360-6052-3 14. NIESCHLAG, R., DICHTL, E., HÖRSCHGEN, H. Marketing. 17. vyd. Berlin: Duncker & Humblot, 1994. ISBN 3-428-07677-X 15. NOVOTNÝ, J. Ekonomika sportu. Praha: ISV nakladatelství. 2000. 263 s. ISBN 80-85866-68-4 16. PITTS,B.G., STOTLAR, D.K. Fundamentals of Sport Marketing. Morgatown: Fitness Information Technology, 1996. 290 s. ISBN 1-885693-02-8 17. ROHÁČKOVÁ, I., ŠULC, A., LAKOMÝ, P. Sport se jménem Dukla. 1. vyd. Brno: Hansdesign, 2008. 367 s. ISBN 978-80-7278-468-4 18. YIN, R. K. Case study research: design and methods. Newsbury and London: Sage 1989, 1994. In HENDL 1999 |
Předběžná náplň práce |
Analýza jednotlivých marketingových prvků, které tvoří kompletní marketingový mix. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich postojů k marketingu. Následné navrhnutí patřičných doporučení v oblasti marketingu, která by zlepšila současnou image klubu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The analysis of particular marketing aspects, which compose the complete marketing mix. Communication with club fans and investigating their position on marketing. Consequent proposals of appropriate recommendations in marketing field to improve the club’s present image. |