Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace: analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Název práce v češtině: Internetové stránky FTVS jako nástroj marketingové komunikace:
analýza obsahu anglické verze z pohledu cílové skupiny
Název v anglickém jazyce: The FTVS Website as an Instrument of Marketing Communication:
Content Analysis of the English Version from the Viewpoint of Target Audience.
Klíčová slova: Marketing, komunikace, internetové stránky, obsah webu, vysoká škola, FTVS
Klíčová slova anglicky: Marketing, communication, website, web content, university, FPES
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra jazyků (51-400400)
Vedoucí / školitel: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 07.09.2010
Datum zadání: 20.01.2011
Datum a čas obhajoby: 03.05.2011 11:30
Místo konání obhajoby: U 11
Datum odevzdání elektronické podoby:12.04.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:14.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 03.05.2011
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Konzultanti: doc. Mgr. William Morea Crossan, Ph.D.
Seznam odborné literatury
1. BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace : public relations. Vyd. 1. Praha : Grada, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2.
2. BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu. Praha : GRADA Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
3. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha : Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
4. DVOŘÁČEK, Martin; STUCHLÍK, Petr. Marketing na internetu. Praha : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 8071699578.
5. FREY, Petr. Marketingová komunikace. Praha : Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
6. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikace. Jan Hendl. Vyd. 1. Praha : Portál, 2005. 407 s. ISBN 8073670402.
7. GRAY, Daniel. Profesionální design na webu. Brno : Pro SoftPress, 2000. 223 s. ISBN 80-902824-1-5.
8. KOTLER, Philip. Marketing, management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
9. KRUG, Steve. Don't Make Me Think : A Common Sense Approach to Web Usability. Berkeley : New Riders Publishing, 2006. 201 s. ISBN 0-321-34475-8.
10. MCGOVERN, Gerry. Killer Web Content. London : A&C Black, 2006. 224 s. ISBN 978-0713677041.
11. NIELSEN, J. WebDesign. Praha : SoftPress, 2002. ISBN 8086497275
12. NOVOTNÝ, Tomáš. Přístupnost webů českých ekonomicko-manažerských škol. Praha, 2009. 41 s. Bakalářská práce. VŠE.
13. PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu. Praha : BEN – technická literatura, 2005. 128 s. ISBN 80-7300-173-X.
14. ŠIROKÁ, Lenka. Srovnání webových stránek českých vysokých škol. Praha, 2006. 38 s. Bakalářská práce. VŠE.
15. ZELDMAN, J. Taking Your Talent to the Web. A Guide for the Transitioning Designer. Indianapolis: New Riders Publishing, 2001. ISBN 0-7357¬-1073-2.
Předběžná náplň práce
Předmětem této diplomové práce je analýza obsahu internetových stránek Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Obsah jejich anglické verze je zhodnocen z hlediska účinnosti marketingové komunikace. Cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení těchto stránek tak, aby co nejlépe plnily svou funkci s ohledem na uvažované cílové skupiny uživatelů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis deals with the analysis of the FTVS website content. The content of the English version of the website is assesed according to the principles of marketing communication. The thesis is aiming at working out recommendations for improvements of the website, with emphasis on its function with respect to targeted user groups.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK