Image florbalového klubu Tatran Střešovice
Název práce v češtině: | Image florbalového klubu Tatran Střešovice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Image of floorball Club Tatran Střešovice |
Klíčová slova: | image, identita, marketing, značka, florbal, marketingový výzkum |
Klíčová slova anglicky: | image, identity, marketing, brand, floorball, marketing research |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 28.06.2010 |
Datum zadání: | 11.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 01.09.2011 09:30 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 26.08.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 26.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.09.2011 |
Oponenti: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
1. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. Vydání. Praha: Olympia, 2009. 228 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
2. ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu (vybrané kapitoly). 2. vydání. Praha: Karolinum, 2000b. 51 s. ISBN 80-246-0050-1 3. DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1. 4. Grafický manuál. Jednotný vizuální styl TJ Tatran Střešovice, o. s., 2003. 5. HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s. ISBN 80-7169-996-9. 6. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5. 7. HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H. Strategie firemní komunikace. 1. vydání. Praha: Management Press, 2000. 234 s. ISBN 80-85943-99-9 8. KOTLER, P., KELLER, K. Marketing management. 12. Vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. 9. KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6th Edition. Praha : Grada Publishing, 2006. 856 s. ISBN 80.247-0513-3. 10. PETRÁČKOVÁ, Jana. Pojetí značky ve sportu. Marketing a komunikace. 2009, s. 5. 11. PITTS, B.G., STOTLAR, D.K.: Fundamentals of Sport Marketing. Fitness Information Technology, 1996. 290 s. ISBN 1-88569-302-8 12. PŘÍBOVÁ, Marie, et al. Marketingový výzkum v praxi. 1. Praha : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-299-9. 13. SVOBODA, V. Public relations moderně a účelně. Praha: Grada Publishing, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8. 14. VYSEKALOVÁ, J. Analýza image. Brno: Mospra, 1994. 176 s. ISBN 80-3786-275-9 15. VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha : Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5. Internetové zdroje: 1. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Sportovní marketing přitahuje firmy i jednotlivce. Marketing magazín [online]. 9.11.2007, [cit. 2011-05-24]. Dostupný z WWW: <http://strategie.e15.cz/prilohy/marketing-magazin/sportovni-marketing-pritahuje-firmy-i-jednotlivce>. 2. Marketingpower.com [online].American Marketing Association, 2011 [cit. 2011-08-23]. Dictionary. Dostupné z WWW: <http://www.marketingpower.com/_layouts/Dictionary.aspx?dLetter=M>. 3. OUWERSLOOT, Hans; TUDORICA, Anamaria. Brand Personality Creation through Advertising. MAXX WORKING PAPER [online]. 2001, 1, [cit. 2011-08-22]. Dostupný z WWW: <http://arno.unimaas.nl/show.cgi?fid=478>. 4. Tatran Stresovice : florbal [online]. 1999-2009 [cit. 2009-12-16]. Kdo jsme. Dostupný z WWW: <http://www.tatran.cz/florbal/index.php?um=kdo_jsme>. 5. Tatran Stresovice : florbal [online]. 2011 [cit. 2011-07-28]. Florbalová síň slávy. Dostupné z WWW: <http://www.tatran.cz/florbal/index.php?um=hof>. |
Předběžná náplň práce |
Cílem bakalářské práce je zjistit současnou image florbalového klubu Tatran Střešovice. A to pomocí analýzy jednotlivých složek klubové identity, na jejímž základě si veřejnost obraz o klubu vytváří. Dále pak zhodnotit image pomocí názorů široké veřejnosti, které budou vycházet z dotazníkového šetření a také pomocí vypracování SWOT analýzy. Na základě těchto analýz poté definovat návrhy k vylepšení image klubu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Aim of the bachelor thesis is to determine current image of floorball club Tatran Střešovice by analysing individual components of the club identity. Then evaluate image also on the basis of views of general public, obtained through marketing research and SWOT analysis. By using these analyses define the proposals for the image improvement. |