Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Specifika chování zákazníka - uživatele knihovny
Název práce v češtině: Specifika chování zákazníka - uživatele knihovny
Název v anglickém jazyce: Specifics of Consumer Behavior of Library Users
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Radka Johnova, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.05.2008
Datum zadání: 17.05.2008
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 25.06.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:21.05.2010
Datum proběhlé obhajoby: 25.06.2010
Odevzdaná/finalizovaná: finalizovaná
Oponenti: Mgr. Ľudmila Fonferová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce s názvem ?Specifika chování uživatele? je věnována marketingu knihoven. V první části jsou představeny obě knihovny, kterými se práce zabývá, tzn. Městská knihovna v Kladně a Středočeská vědecká knihovna v Kladně. Zároveň se tu nachází stručná charakteristika města, která slouží k popisu okolí knihoven. V druhé části jsou uvedeny výsledky výzkumu mezi uživateli obou knihoven, jenž byl uskutečněn experimentální metodou pomocí dotazníku, případně rozhovoru. Na základě poznatků získaných průzkumem jsou v závěru navrženy různé postupy a marketingové akce, kterými by knihovny mohly zvýšit množství výpůjček a uživatelů, popř. získat další finanční prostředky.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK