Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010
Název práce v češtině: Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010
Název v anglickém jazyce: Marketing communication of FIBA World Championship for Women 2010
Klíčová slova: marketingová komunikace, basketbal, SWOT analýza
Klíčová slova anglicky: marketing communication, basketball, SWOT analysis
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.06.2010
Datum zadání: 21.08.2011
Datum a čas obhajoby: 15.09.2011 09:30
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:07.10.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:31.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2011
Oponenti: Mgr. Daniel Blažek
 
 
 
Seznam odborné literatury
1. AMERICAN SPORT EDUCATION PROGRAM, Event management for sportdirectors, United States of America : Human Kintics, 1996. ISBN 0-87322-968-1

2. BAŽANT, Jakub, BUDKA, Tomáš, HAMTÁK, Petr, SMETANA, Jan. Stříbro s chutí zlata. 1. vydání. Praha : Mladá fronta a.s., 2010. 136 s. ISBN 978-80-204-2377-1

3. ČÁBYOVÁ, L. Mediálny marketing. Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2006. 126 s. ISBN 978-80-8105-174-6

4. ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha : Olympia a.s., 2009. ISBN 27-026-2009

5. DAMON, Andrew, SUENGMO, Kim, O´NEAL, Nick, GREENWELL, Christopher, JEFFREY, James. The Relationship Between Spectator Motivations and Media and Merchandise Consumption at a Professional Mixed Martial Arts Event, Sport Marketing Quarterly, 2009, roč. 4, č. 18

6. DE PESMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Přeložila : Doc. Ing. Vlasta Šafaříková, CSc. Praha : Grada Publishing a.s., 2007, ISBN 80-247-0254-1

7. FILO, Kevin, FUNK, Daniel, HORBY, Glen, The Role of Web Site Contento on Motive and Attitude Change for Sport Events, Journal of Sport Management, 2009, č. 23

8. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2

9. HANDLEY, Lucy. Marketing still wary of using social networking websites, Marketing Week, červen 2010

10. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum : základní metody a aplikaces. 1. vydání. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7367-040-2

11. HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a přímý marketing. Jindřichův Hradec : Oeconomica, 2005, ISBN 80-245-0995-4

12. HESKOVÁ, Marie, ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vydání. Praha : Oeconomica, 2009, ISBN 978-80-245-1520-5

13. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada a.s., 1992. ISBN 80-85424-83-5

14. JONES, Reachel, Sports Promotion & The Internet, Cyber-Journal of Sport Marketing, 1997, roč. 1, č. 4

15. KOTÍKOVÁ, Halina, SCHWARZHOFFOVÁ, Eva, Nové trendy v pořádání akcí a událostí (events) v cestovním ruchu. Praha : Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008, ISBN 978-80-87147-05-4

16. KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. Přeložila : Hana Škupková. 1. vydání. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1

17. KOTLER, Philip. Marketing –Management: 10. rozšířené vydání. Přeložili : doc. Ing. Václav Dolanský, CSc., Ing. Stanislav Jurnečka. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6

18. KOTLER, Philip. Marketing, management: Analýza, plánování, využití, kntrola. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5

19. MULLIN, Bernard, HARDY, Stephen, SUTTON, William. Sport Marketing. 2nd edition. United States of America: Human Kinetics, 2000. ISBN 0-88011-877-6.

20. MULLIN, Bernard, HARDY, Stephen, SUTTON, William. Sport Marketing. 3rd edition. United States of America: Human Kinetics, 2007. ISBN 0-7360-6052-9

21. SANTOMIER, James. New Media, branding and global sport sponsorship, International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 2008

22. STOLDT, G. C. DITTMORE, S. W., BRANVOLD, S. E. Sport public relations: managing organizational communication. USA : Human Kintics, 2006. ISBN 978-0-7360-5340-2

23. SVOBODA, V. Public relations - moderně a účinně. 2. vydání. Praha : Grada Publishing a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2866-7

24. VEJDĚLEK, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN: 80-7169-542-4

25. VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích (v tisku)

26. WESTERBEEK, Hans, SMITH Aaron, TURNER, Paul, EMERY, Paul, GREEN, Chrisitine, VON LEEUWEN, Linda, Managing sport facilities and major events. Allen & Unwin, 2008, ISBN 174114194X

27. ZHANG, Zhu, WON, Doeyon, Buyer or browser? An analysis of sports fan behaviour online, International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, leden 2010
Předběžná náplň práce
Diplomová práce je koncipována jako ukázka možného způsobu sestavení marketingové komunikace sportovní akce. V první části práce teoreticky vymezuje pojem marketingová komunikace. Větší část práce je věnována popisu tvorby a realizace marketingové komunikace při Mistrovství světa v basketbalu žen 2010. Velký prostor je věnován zejména oblasti PR, kde je popsán také projekt fanouškovských stránek na sociální síti Facebook.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis outlines an example of a possible way to form marketing communication at a sport event. The first part of the work defines the term marketing communication. The next part deals with the description of creation and realisation of marketing communication during FIBA World Championship for Women 2010. A big space is devoted especially to the area of PR which describes the project of fan pages on the social net Facebook, as well.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK