Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Název práce v češtině: | Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Communication FC Vysočina Jihlava with sports fans |
Klíčová slova: | FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza |
Klíčová slova anglicky: | FC Vysočina Jihlava, a.s, fans, communication, marketing, market research, SWOT analysis |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 14.06.2010 |
Datum zadání: | 11.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 11.05.2011 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.04.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 13.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.05.2011 |
Oponenti: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky.
Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The new conception considering communication policy between FC Vysočina Jihlava plc and sports fans in a case of promotion to the first league is fundamental goal of this thesis. This concept is supposed to lead to improvement in the field of communication with sports fans.
Complementary assignment is the analysis and evaluation of current situation in communication with fans. This relation is one of the crucial points of sports club management. The examination of current state of affairs is based not only on SWOT analysis, but also on results of marketing research. This research is another complementary task of this thesis. |