Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
Název práce v češtině: Marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem
Název v anglickém jazyce: The marketing plan of sport´s event Žij pohybem
Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový plán, situační analýza, SWOT analýza
Klíčová slova anglicky: Marketing, marketing mix, communication mix, marketing plan, situation analysis, SWOT analysis
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.06.2010
Datum zadání: 01.09.2011
Datum a čas obhajoby: 15.09.2011 13:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:01.09.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:02.09.2011
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2011
Oponenti: MUDr. Tereza Markgrafová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je sestavit marketingový plán sportovní soutěže Žij pohybem, který bude v případě kladného přijetí sloužit jako základní koncept při přípravě a následné realizaci sportovní soutěže Žij pohybem. V práci bude použita situační analýza, která hodnotí současný stav soutěže, její konkurenci a zákazníky. Nedílnou součástí situační analýzy je SWOT a STEP analýza. SWOT analýza posuzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby, které se mohou při organizaci a realizaci soutěže vyskytnout.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of the diploma thesis is to create a marketing plan of a sports competition Žij pohybem, which will be used as a basic concept upon preparation and realization of the sports competition Žij pohybem, in case of positive acceptance. A situation analysis is used in the thesis, which evaluates a current statement of the competition, its competitions and customers. Necessary parts of the situation analysis are SWOT and STEP analysis. The SWOT analysis adjudicates strengths and weaknesses, opportunities and threats that can appear during organization and realization of the competition.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK