Sponzoring v rámci pořádání mezinárodní soutěže v moderní gymnastice
Název práce v češtině: | Sponzoring v rámci pořádání mezinárodní soutěže v moderní gymnastice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Sponzoring for rhythmic gymnastics international competition |
Klíčová slova: | Sponzoring, sponzorský balíček, sponzorská smlouva, nabídkový list, sportovní reklama |
Klíčová slova anglicky: | Sponzoring, sponzor packet, sponzor contract, sports advertisment |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Gymnastika (51-600200) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Mgr. Iveta Holá, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 21.06.2010 |
Datum zadání: | 08.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 10.05.2011 11:10 |
Místo konání obhajoby: | katedra Managementu tělesné výchovy a sportu |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.04.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 11.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.05.2011 |
Oponenti: | ing. Klára Jindřichová |
Konzultanti: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Dílčí úkoly práce:
• Teoreticky popsat a vysvětlit pojmy související s tématem. • Popsat metodologické metody použité v práci. • Představit moderní gymnastiku. • Podat informace o klubu a mezinárodním závodě. • Na základě SWOT analýzy určit silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení pořádajícího klubu, mezinárodní soutěže a moderní gymnastiky jako sportu. • Popsat a analyzovat současnou nabídku pro sponzory. • Interview s mediálními partnery, manažerkou a ekonomem závodu Chodov Cup. • Na základě získaných informací a poznatků z rozhovorů sestavit nové, pro sponzory atraktivnější, sponzorské balíčky. |
Seznam odborné literatury |
BRUHN, M., MUSSLER, D. Sponsoringfibel. Deutscher Sportbund. Frankfurt am Main: Deutscher Sportbund, 1991. ISBN 3-89152-144-8.
CAYWOOD, C. L. Public relations. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-886-4. ČADILOVÁ, K. Sponzorství v knihovnách. 1. vydání. Praha: Národní knihovna v Praze, 1995. ISBN 80-7050-191-X. ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vydání. Praha: Olympia, 2009. ISBN 978-80-7376-150-9. ČÁSLAVOVÁ, E. Management sport. 1. vydání. Praha: East West Publishing Company a East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5. FREY, P. Marketingová komunikace. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7. HENDL, J. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 1. vydání. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4. KOTELR, P. Moderní marketing. 4. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. KOTLER, P. – KELLER, K. L. Marketing management. (12. přepracované vydání). 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247- 1359-5. MASTERMAN, G. Sponzorship – for a return on investment. 1st edition. Oxford, Butterworth-Heinemann, 2007. ISBN 13:978-0-7506-8640-2. MIKŠOVSKÁ, K. Sponzoring Volejbalového klubu Benátky nad Jizerou. Praha, 2009. 74 s. Bakalářská práce na Fakultě tělesný výchovy a sportu na katedře Management sportu. Vedoucí práce Ing. Petr Malecha. MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. 1. vydání. Praha, Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0650-4. MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON, W. A. Sport Marketing. 1st edition. Champaign: Human Kinetics, 2000, ISBN 0-88011-877-6. NOVOTNÝ, J. Ekonomika sportu. 1. vydání. Praha: ISV, 2000. ISBN 80-85866-68-4. Elektronické publikace Český svaz moderní gymnastiky [online]. Aktualizováno dne 11. 7. 2010. Dostupné z < http://www.csmg.cz/>. Federation Internationale de Gymnastique [online]. Aktualizováno dne 22. 2. 2011. Dostupné z <http://www.fig-gymnastics.com/>. HENDL, J. – BLAHUŠ, P. Návrh projektu závěrečné práce. [online] aktualizováno dne 6. 4. 2010. Dostupné z <http://www.ftvs.cuni.cz/hendl/metodologie/index1.htm>. TJ JM Chodov [online]. Aktualizováno dne 5. 3. 2011. Dostupné z < http://www.tjjmchodov.cz/gymnastika/web/html/news.php>. |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je na základě analýzy současného stavu sponzoringu navrhnout nové sponzorské balíčky pro potenciální partnery mezinárodní soutěže v moderní gymnastice Chodov Cup s ohledem na možnosti propagace daného sportovního klubu TJ JM Chodov. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The main objektive of this work is to analyze the current searching of sponzors, to suggest and create a new offers for possible sponzors suitable for the international competition in rhytmic gymnastics. |