Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Kulturně podmíněné aspekty marketigové komunikace firmy Hyundai v České republice
Název práce v češtině: Kulturně podmíněné aspekty marketigové komunikace firmy
Hyundai v České republice
Název v anglickém jazyce: Culture-based aspect of Hyundai's communication in Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.05.2009
Datum zadání: 21.05.2009
Datum a čas obhajoby: 15.06.2010 00:00
Místo konání obhajoby: IKSŽ Smetanovo nábř.
Datum odevzdání elektronické podoby:16.02.2011
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2010
Oponenti: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK