Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spokojenost zákazníků Sportcentra Nové Butovice s.r.o. s kvalitou služeb
Název práce v češtině: Spokojenost zákazníků Sportcentra Nové Butovice s.r.o. s kvalitou služeb
Název v anglickém jazyce: Satisfaction with quality of servicies of customers in SportCentrum Nové Butovice s.r.o.
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Ing. Miroslava Navrátilová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.04.2009
Datum zadání: 16.04.2009
Datum a čas obhajoby: 04.05.2010 09:10
Místo konání obhajoby: UK FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2010
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2010
Datum proběhlé obhajoby: 04.05.2010
Oponenti: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem této bakalářské práce je zjistit a následně vyhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami SportCentra Nové Butovice s.r.o.
Přínosem této práce bude zjištění spokojenosti zákazníků se stávající kvalitou služeb SportCentra Nové Butovice s.r.o., poté zpracování výsledků a následné doporučení pro budoucí vývoj SportCentra Nové Butovice s.r.o.

Ke splnění uvedených cílů je potřeba zpracovat následující úkoly:
Shrnout teoretická východiska v oblasti managementu sportu
Charakterizovat SportCentrum Nové Butovice s.r.o.
Zkonstruovat dotazník
Vyhodnotit názory zákazníků na poskytované služby
Definovat doporučení pro SportCentrum Nové Butovice s.r.o.
Seznam odborné literatury
[1] COATES, Charles. Efektivní řízení. Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN: 80-7169-392-8
[2] ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. Praha: East West Publishing Compeny a East Publishing Praha, 2000. ISBN: 80-7219-010-5
[3] DÁŇOVÁ, Klára. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve službách. Praha, 2005. Diplomová práce na FTVS Univerzity Karlovy na katedře kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu. Vedoucí diplomové práce ing. Miroslava Navrátilová.
[4] DRUCKER, P.F. Management ? Tasks, Responsibilities, Practices. New York: Harper and Row, 1973.
[5] HENDL, J.: Kvalitativní výzkum. Praha: Portál s.r.o., 2008. ISBN: 978-80-7367-485-4
[6] KOTLER, P.: Marketing management ? analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN: 80-85605-08-2
[7] KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN: 80-247-0966-X
[8] LEHTINEN, Jarmo R. Aktivní CRM. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9
[9] MALÁČEK, Jiří. Spokojenost zákazníka ? srovnávací studievnímání kvality služeb rozdílnými typy zákazníků firmy Papirius, s.r.o. Diplomová práce na FTVS Univerzity Karlovy na katedře kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu. Vedoucí diplomové práce Mgr. Eva Krejčiříková.
[10] NĚMEC, Vladimír. Řízení a ekonomika firmy. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN: 80-7169-613-7
[11] PŘÍBOVÁ, M.: Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN: 80-7169-299-9
[12] SYNEK, Miloslav a kolektiv. Manažerská ekonomie. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN: 978-80-247-1992-4
[13] VALACH, Josef a kolektiv. Finanční řízení podniku. Praha: EKOPRESS,s.r.o., 1999. ISBN: 80-86119-21-1
[14] VEBER, Jaromír a kolektiv. Management. Praha: Management Press, 2000. ISBN: 80-7261-029-5

Internetové zdroje
[15] Encyklopedie, Navajo otevřená. Sport. Navajo otevřená encyklopedie. [Online] [Citace: 13. duben 2010.] http://sport.navajo.cz/.
[16] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2010. Služby. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 6. červen 2010. [Citace: 13. deben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Slu%C5%BEby.
[17] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2010. Sport. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 9. duben 2010. [Citace: 13. duben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Sport.
[18] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2009. Statek. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 18. prosinec 2009. [Citace: 13. duben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Statek.
[19] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2009. Životní styl. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 24. březen 2010. [Citace: 13. duben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Životní_styl
[20]Zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník. [Online] 12. leden 2009. [Citace: 13. duben 2010.] http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obchzak/cast1.aspx
Předběžná náplň práce
Cílem této práce je zjistit, jak jsou zákazníci SportCentra Nové Butovice s.r.o. spokojeni či nespokojeni s nabízenými službami a celým SportCentrem vůbec. Byl vytvořen dotazník, díky kterému se získaly hodnoty k analýze. Získaná data byla analyzována a došlo se k závěrům.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is to find out if the customers of SportCentrum Nové Butovice s.r.o. are satisfied with provided services and SportCentrum as a whole or not. A questionary was made to provide data for analysis. All data were analyzed what showed the conclusion.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK