Spokojenost zákazníků Sportcentra Nové Butovice s.r.o. s kvalitou služeb
Název práce v češtině: | Spokojenost zákazníků Sportcentra Nové Butovice s.r.o. s kvalitou služeb |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Satisfaction with quality of servicies of customers in SportCentrum Nové Butovice s.r.o. |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Miroslava Navrátilová |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 16.04.2009 |
Datum zadání: | 16.04.2009 |
Datum a čas obhajoby: | 04.05.2010 09:10 |
Místo konání obhajoby: | UK FTVS |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2010 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 15.04.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.05.2010 |
Oponenti: | Ing. Petra Šánová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem této bakalářské práce je zjistit a následně vyhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami SportCentra Nové Butovice s.r.o.
Přínosem této práce bude zjištění spokojenosti zákazníků se stávající kvalitou služeb SportCentra Nové Butovice s.r.o., poté zpracování výsledků a následné doporučení pro budoucí vývoj SportCentra Nové Butovice s.r.o. Ke splnění uvedených cílů je potřeba zpracovat následující úkoly: Shrnout teoretická východiska v oblasti managementu sportu Charakterizovat SportCentrum Nové Butovice s.r.o. Zkonstruovat dotazník Vyhodnotit názory zákazníků na poskytované služby Definovat doporučení pro SportCentrum Nové Butovice s.r.o. |
Seznam odborné literatury |
[1] COATES, Charles. Efektivní řízení. Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN: 80-7169-392-8
[2] ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management sportu. Praha: East West Publishing Compeny a East Publishing Praha, 2000. ISBN: 80-7219-010-5 [3] DÁŇOVÁ, Klára. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve službách. Praha, 2005. Diplomová práce na FTVS Univerzity Karlovy na katedře kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu. Vedoucí diplomové práce ing. Miroslava Navrátilová. [4] DRUCKER, P.F. Management ? Tasks, Responsibilities, Practices. New York: Harper and Row, 1973. [5] HENDL, J.: Kvalitativní výzkum. Praha: Portál s.r.o., 2008. ISBN: 978-80-7367-485-4 [6] KOTLER, P.: Marketing management ? analýza, plánování, využití, kontrola. Praha: Victoria Publishing, 1992. ISBN: 80-85605-08-2 [7] KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN: 80-247-0966-X [8] LEHTINEN, Jarmo R. Aktivní CRM. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9 [9] MALÁČEK, Jiří. Spokojenost zákazníka ? srovnávací studievnímání kvality služeb rozdílnými typy zákazníků firmy Papirius, s.r.o. Diplomová práce na FTVS Univerzity Karlovy na katedře kinantropologie, humanitních věd a managementu sportu. Vedoucí diplomové práce Mgr. Eva Krejčiříková. [10] NĚMEC, Vladimír. Řízení a ekonomika firmy. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN: 80-7169-613-7 [11] PŘÍBOVÁ, M.: Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN: 80-7169-299-9 [12] SYNEK, Miloslav a kolektiv. Manažerská ekonomie. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN: 978-80-247-1992-4 [13] VALACH, Josef a kolektiv. Finanční řízení podniku. Praha: EKOPRESS,s.r.o., 1999. ISBN: 80-86119-21-1 [14] VEBER, Jaromír a kolektiv. Management. Praha: Management Press, 2000. ISBN: 80-7261-029-5 Internetové zdroje [15] Encyklopedie, Navajo otevřená. Sport. Navajo otevřená encyklopedie. [Online] [Citace: 13. duben 2010.] http://sport.navajo.cz/. [16] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2010. Služby. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 6. červen 2010. [Citace: 13. deben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Slu%C5%BEby. [17] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2010. Sport. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 9. duben 2010. [Citace: 13. duben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Sport. [18] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2009. Statek. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 18. prosinec 2009. [Citace: 13. duben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Statek. [19] Wikipedie, otevřená encyklopedie. 2009. Životní styl. Wikipedie, otevřená encyklopedie. [Online] 24. březen 2010. [Citace: 13. duben 2010.] http://cs.wikipedia.org/wiki/Životní_styl [20]Zákon č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník. [Online] 12. leden 2009. [Citace: 13. duben 2010.] http://business.center.cz/business/pravo/zakony/obchzak/cast1.aspx |
Předběžná náplň práce |
Cílem této práce je zjistit, jak jsou zákazníci SportCentra Nové Butovice s.r.o. spokojeni či nespokojeni s nabízenými službami a celým SportCentrem vůbec. Byl vytvořen dotazník, díky kterému se získaly hodnoty k analýze. Získaná data byla analyzována a došlo se k závěrům. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of this thesis is to find out if the customers of SportCentrum Nové Butovice s.r.o. are satisfied with provided services and SportCentrum as a whole or not. A questionary was made to provide data for analysis. All data were analyzed what showed the conclusion. |