Adaptace dětí z menšinových skupin na podmínky základní školy v České republice
Název práce v češtině: | Adaptace dětí z menšinových skupin na podmínky základní školy v České republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Children from minorities and their adaptation on the conditions of Czech primary school |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. et Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 18.03.2010 |
Datum zadání: | 18.03.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2011 10:30 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, M303 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.06.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2011 |
Oponenti: | PhDr. Dana Bittnerová, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Práce se zabývá specifikami a odlišnostmi adaptace dětí na prvním stupni základní školy, jak je ovlivňuje jejich etnicita a rodinné tendence. Je založena na kvalitativním přístupu k datům. |
Seznam odborné literatury |
Šišková, Tatjana: Menšiny a migranti v České republice : my a oni
v multikulturní společnosti 21. století,Portál,2001 Bodnárová, Daniela: Multi kulti : menšiny v ČR : metodická příručka pro základní školy, Olomouc,2009 Šotolová, Eva: Vzdělávání Romů. Praha: Karolinum, 2008 Průcha, Jan: Interkulturní psychologie, Portál,2007 |