Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Zprostředkované učení a jeho projevy v interakcích rodičů a dětí
Název práce v češtině: Zprostředkované učení a jeho projevy v interakcích rodičů a dětí
Název v anglickém jazyce: Mediated learning and its manifestation in the interaction
between parents and their children
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.03.2010
Datum zadání: 15.06.2010
Datum a čas obhajoby: 22.09.2010 09:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, M303
Datum odevzdání elektronické podoby:15.06.2010
Datum proběhlé obhajoby: 22.09.2010
Předmět: výsledek diplomové práce (OSZD001)
Oponenti: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Navrhovaná práce má být prací teoretickou. Cílem textu je porozumění a specifikace projevů zkušenosti zprostředkovaného učení v interakcích rodičů a malých dětí. Ve zpracování zkušeností zprostředkovaného učení bude práce vycházet z teoretického systému Reuvena Feuersteina. Autorka má pro zachycení tématu pracovat především se závěry výzkumů orientovaných do oblasti užití zkušenosti uprostředkovaného učení u malých dětí.
Seznam odborné literatury
Klein, P.S. A Mediational Approach to Early Intervention. In. Kozulin, A., Rand, Y. (Eds). Experience of Mediated Learning: an Impact of Feuersteinś Theory in Education and Psychology. Oxford: Pergamon Press, 2000, s. 240-256.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK