Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového marketingu během let 2007/2008
Název práce v češtině: Sociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového
marketingu během let 2007/2008
Název v anglickém jazyce: Social Networks Hyspace and Facebook as a Part of Internet
Marketing During 2007/2008
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Eva Máchová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 08.01.2009
Datum zadání: 08.01.2009
Datum a čas obhajoby: 27.01.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:08.01.2009
Datum proběhlé obhajoby: 27.01.2010
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK