Aplikace umělé inteligence v prostředí počítačové hry
Název práce v češtině: | Aplikace umělé inteligence v prostředí počítačové hry |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial Intelligence in an Environment of a Computer Game |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 07.12.2009 |
Datum zadání: | 07.12.2009 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 06.06.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2011 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.06.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 02.06.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2011 |
Oponenti: | doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je vytvořit originální akční počítačovou hru pro jednoho a více hráčů v Microsoft XNA Game Studiu. Ve hře se střetávají dva týmy postav - kouzelníků - ovládané buď hráči nebo umělou inteligencí, které se v aréně podobné fotbalovému hřišti snaží pomocí svých magických triků dát gól míčem z čisté energie. Kromě akční části hry, hra obsahuje prvky RPG (roleplaying game). Konkrétně hráč má možnost výběru schopností a nastavení základních atributů své postavy rozdělením pevně přidělených bodů. Hra obsahuje fyzikální výpočty a systém pro vkládání modulů s umělou inteligencí. |
Seznam odborné literatury |
[1] Steve Rabin: AI Game Programming Wisdoms, Charles River Media, 2002
[2] Mat Buckland: Programming Game AI by Example, Jones & Bartlett Publishers, 2004 [3] MSDN Library, msdn.microsoft.com/library |