Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Aplikace MCTS na hru Quoridor
Název práce v češtině: Aplikace MCTS na hru Quoridor
Název v anglickém jazyce: Application of MCTS to the game Quoridor
Klíčová slova: Monte Carlo Tree Search, Quoridor, UCT
Klíčová slova anglicky: Monte Carlo Tree Search, Quoridor, UCT
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Hric
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.11.2009
Datum zadání: 24.11.2009
Datum a čas obhajoby: 07.09.2011 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:03.08.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:05.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2011
Oponenti: Mgr. Vladan Majerech, Dr.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce prozkoumá možnosti, jak aplikovat techniky Monte Carlo Tree Search (MCTS) pro
počítačového hráče hry Quoridor.

V rámci práce by student měl zjistit, které známé techniky a jejich varianty (např.
z počítačového go [1],[2]) jsou použitelné a dále navrhnout doménově specifické
varianty, vycházející z vlastností hry Quoridor.
Seznam odborné literatury
[1] Sylvain Gelly, Yizao Wang, Rémi Munos, Olivier Teytaud: Modification of UCT with
patterns in Monte-Carlo Go. TR 6062, INRIA, France, 2006

[2] Sylvain Gelly, David Silber: Combining online and offline knowledge in uct, Proc.
ICML'07, ACM, New York, NY, USA, pp. 273-280
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK