Aplikace MCTS na hru Quoridor
Název práce v češtině: | Aplikace MCTS na hru Quoridor |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Application of MCTS to the game Quoridor |
Klíčová slova: | Monte Carlo Tree Search, Quoridor, UCT |
Klíčová slova anglicky: | Monte Carlo Tree Search, Quoridor, UCT |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jan Hric |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 24.11.2009 |
Datum zadání: | 24.11.2009 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2011 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.08.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 05.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2011 |
Oponenti: | Mgr. Vladan Majerech, Dr. |
Zásady pro vypracování |
Práce prozkoumá možnosti, jak aplikovat techniky Monte Carlo Tree Search (MCTS) pro
počítačového hráče hry Quoridor. V rámci práce by student měl zjistit, které známé techniky a jejich varianty (např. z počítačového go [1],[2]) jsou použitelné a dále navrhnout doménově specifické varianty, vycházející z vlastností hry Quoridor. |
Seznam odborné literatury |
[1] Sylvain Gelly, Yizao Wang, Rémi Munos, Olivier Teytaud: Modification of UCT with
patterns in Monte-Carlo Go. TR 6062, INRIA, France, 2006 [2] Sylvain Gelly, David Silber: Combining online and offline knowledge in uct, Proc. ICML'07, ACM, New York, NY, USA, pp. 273-280 |