Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků klubu Holmes Place Premium Anděl
Název práce v češtině: | Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků klubu Holmes Place Premium Anděl |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The marketing research of customer satisfaction of Holmes Place Premium Club Anděl |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 23.09.2009 |
Datum zadání: | 23.09.2009 |
Datum a čas obhajoby: | 04.05.2010 13:00 |
Místo konání obhajoby: | UK, FTVS, Katedra kinantropologie |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2010 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 15.04.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.05.2010 |
Oponenti: | Bc. Eva Kovářová |
Zásady pro vypracování |
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci klubu Holmes Place Premium Anděl spokojeni s kvalitou a množstvím nabízených služeb, zároveň získat inspirační podněty k jejich možnému zlepšování a navrhnout vedení klubu určitá doporučení, která by vedla ke zlepšení kvality poskytovaných služeb
Pro dosažení cíle práce byly stanoveny následující úkoly: ? Vytyčení základních pojmů z oblasti služeb, orientace na zákazníka a marketingového výzkumu. ? Sestavení dotazníku vhodného pro průzkum spokojenosti zákazníků. ? Sběr dat od co největšího počtu respondentů pomocí sestaveného dotazníku ? Vyhodnocení a porovnání dat. ? Závěrečné shrnutí výsledků a doporučení případných vylepšení |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Holmes Place Premium Anděl je zaměřena, jak již název vypovídá, na zjištění spokojenosti klientů společnosti Holmes Place, přímo klubu Holmes Place Premium Anděl s kvalitou poskytovaných služeb na základě dotazníkového šetření.
Teoretická část práce se opírá o literaturu související s daným tématem a obsahuje objasnění základních pojmů. Praktická část pak ukazuje výsledky dotazování a následně závěry s doporučujícími prvky ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This dissertation deal with customer satisfaction in Holmes Place Health Clubs, particularly with customer satisfaction of Holmes Place Premium Club Anděl. Goal of this thesis is to ensure clients satisfaction with club´s services in dependence on client´s expectations. The thesis is partly based on theory related with given theme and on the base of theoretic knowledge we are using marketing research based on questionnaire survey method as a useful tool for satisfaction recognition. The questions are drawn from two points of view; first aspect is importance of particular elements and the second aspect is satisfaction with those. For the clarity, the results of the survey questions are presented through graphs. On base of results there are made conclusions with suggestions for possible improvement. |