Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingové komunikace TN.CZ při vstupu na Český internet (květen-prosinec 2008)
Název práce v češtině: Marketingové komunikace TN.CZ při vstupu
na Český internet (květen-prosinec 2008)
Název v anglickém jazyce: TN.CZ marketing Communications. During its Internet Launch (may-december 2008)
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Daniel Köppl
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.05.2008
Datum zadání: 22.05.2008
Datum a čas obhajoby: 16.06.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.06.2009
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2009
Oponenti: PhDr. Milan Šmíd
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK