Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Srovnávací studie marketingová komunikace divadla Disk a studia Marta v akademickém roce 2006/2007
Název práce v češtině: Srovnávací studie marketingová komunikace divadla
Disk a studia Marta v akademickém roce 2006/2007
Název v anglickém jazyce: Comoalative Study of the Marketing Communication
of Theater Disk and Study Marta in the Academic Year 2006/2007
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.05.2008
Datum zadání: 22.05.2008
Datum a čas obhajoby: 16.06.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.06.2009
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2009
Oponenti: PhDr. Jana Čeňková, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK