Marketingová komunikace European Youth Olympic Winter Festival 2011
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace European Youth Olympic Winter Festival 2011 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing Communication of European Youth Olympic Winter Festival 2011 |
Klíčová slova: | management, marketing, sportovní marketing, marketingová komunikace |
Klíčová slova anglicky: | management, marketing, sport marketing, marketing communication |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 01.06.2009 |
Datum zadání: | 24.08.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 01.09.2011 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 25.08.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 26.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.09.2011 |
Oponenti: | Mgr. Jan Procházka, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
1. BERKOWITZ, E.N. Marketing. Fourth Edition. USA: Von Hoffmann Press, 1994. 783 s. ISBN 0-256-13221-6
2. ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing Company a East Publishing Praha, 2000. 172 s. ISBN 80-7219-010-5. 3. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vydání. Praha: Grada a.s., 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5. 4. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. 5. KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5. 6. LESLY, P. Public Relations. Praha: Victoria publishing, 1995. 240 s. ISBN 80-85865-15-7 7. MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada Publishing a.s.,2003. 361 s. ISBN 8024706504. 8. MULLIN, J.B., HARDY, S., SUTTON, A.W. Sport marketing. USA: Human Kinetics, 2007. ISBN 13:978-0-7360-6052-3. 9. PELSMACKER, De P., GEUENS, M.,VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1. 10. SEKOT, A., CHARVÁT, M. Základy Marketingu. Vyd. 1. Paido : edice pedagogické literatury, Brno 2002. 55 s. ISBN 80-7315-019-0. 11. STOTLAR, D. K. Developing Successful Sport Sponzorship Plans. Second Edition. USA: Sheridan Books, 2005. 133 s. ISBN 1885693567 12. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5. 13. Eyowf2011 [online]. Poslední revize 20.08.2011 [cit. 2011-08-20]. Dostupné z: <http://www.eyowf2011.cz/>. 14. Fundi [online]. Poslední revize 20.08.2011 [cit. 2011-08-20]. Dostupné z: <http://www.fundi.cz/>. 15. Vycoolse [online]. Poslední revize 20.08.2011 [cit. 2011-08-20]. Dostupné z: <http://www.vycoolse.cz/>. 16. Wikipedia [online]. Poslední revize 20.08.2011 [cit. 2011-08-20]. Dostupné z: <http://www.wikipedia.cz/>. 17. Zákon číslo 40/1995 Sb. ze dne 9. února 1995 o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona č. 468/1991 Sb. [online]. Poslední revize 20.08.2011 [cit. 2011-08-20]. Dostupné z: <http: www.rrtv.cz/cz/static/cim-se-ridime/stavajici-pravni-predpisy/pdf/40-1995.pdf///>. |
Předběžná náplň práce |
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací sportovní akce European Youth Olympic Winter Festival, která se uskutečnila v únoru 2011 v Libereckém kraji. Cílem bakalářské práce je vytvořit projekt marketingové komunikace evropské zimní olympiády dětí a mládeže. V první části práce jsou popsány základní teoretická východiska o marketingové komunikaci a jejím dělení. V druhé části práce je představen samotný Festival, jak probíhal. Dále jsou zde popsány jednotlivé marketingové nástroje, jakým způsobem byla uskutečněná marketingová komunikace této akce a také návrhy na zlepšení pro další možné pořádání sportovního klání tohoto druhu . |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The target of this bachelor thesis is to create a project of marketing comunnication European Youth Olympic Winter Festival 2011 held in region of Liberec, on February 12.-19., 2011. In the first part is a describtion of theoretical knowledges about marketing communation. The second part gives the introduction of the Festival how it has passed of. The thesis concludes by giving a detailed view on the realization of marketing communination, that has been used. Finally it offers proposals to improve the possibilies of organization for future events of that kind in the next years. |