Web-Copywriting: Reklamní texty v prostředí Internetu
Název práce v češtině: | Web-Copywriting: Reklamní texty v prostředí Internetu |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Web-copywriting: Promotional Content on the Internet |
Klíčová slova: | Internet, reklama, kultura, webové stránky |
Klíčová slova anglicky: | Internet, advertisement, culture, websites |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program SHV - Kreativní modul (24-CR) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Aleš Svoboda, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 16.05.2009 |
Datum zadání: | 16.05.2009 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.09.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.09.2009 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (YAK47005) |
Oponenti: | PhDr. Daniel Říha, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Obsah internetových prezentací českých firem většinou nerespektuje teorií doporučované principy web-copywritingu.
Analýzou vzorku náhodně vybraných 50 webů českých firem bude provedeno srovnání jejich obsahového zpracování se stanovenými teoretickými principy web-copywritingu. |
Seznam odborné literatury |
Čmejrková, Světla: Reklama v čečtině, čeština v reklamě. LEDA, Praha 2000
Giddens Anthony: Sociologie. Argo, Praha 2005 Křížek, Zdeněk - Crha, Ivan: Jak psát reklamní text. Grada, Praha 2003 McGovern, Gerry: Killer Web Content. A & C Black Publishers, Londýn 2006 Smith, PR - Taylor Jonathan: Marketing Communications: An Integrated Approach. Kogan Page, Londýn 2004 Postler, Milan: Média v reklamě I. díl. Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, Praha 1996 Schwalbe, Heinz: Praktická reklama. Grada, Praha 1994 Stuchlík Petr: Marketing na internetu. Grada, Praha 2000 Thompson, John B.: Média a modernita. Karolinum, Praha 1995 Vysekalová, Jitka - Mikeš, Jiří: Reklama. Grada, Praha 2003 Vysekalová, Jitka: Psychlogie reklamy. Grada, Praha 2001 Vysekalová, Jitka: Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. Grada, Praha 2004 |
Předběžná náplň práce |
Copywriting zaměřený na web je oborem, který kultivuje obsah webů a reklamních sdělení v prostředí Internetu. Web-copywriting v ideálním případe vytváří obsah, který uživatele zaujme, uspokojí jejich potřeby a hlavně naplní stanovené cíle. Bakalářská práce nabídne teoretické poznatky i zkušenosti a výsledky z praxe a porovnání teorie se situací na webech vybraných českých firem. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Internet presentations of the Czech companies do not respect by a theory recommended principles of web-copywriting. The sample of accidentally chosen 50 Czech companies webs will be analysed and their content compared according to the theoretical principals of web-copywriting. |