Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Web-Copywriting: Reklamní texty v prostředí Internetu
Název práce v češtině: Web-Copywriting: Reklamní texty v prostředí Internetu
Název v anglickém jazyce: Web-copywriting: Promotional Content on the Internet
Klíčová slova: Internet, reklama, kultura, webové stránky
Klíčová slova anglicky: Internet, advertisement, culture, websites
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Aleš Svoboda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 16.05.2009
Datum zadání: 16.05.2009
Datum odevzdání elektronické podoby:04.09.2009
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2009
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: PhDr. Daniel Říha, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Obsah internetových prezentací českých firem většinou nerespektuje teorií doporučované principy web-copywritingu.
Analýzou vzorku náhodně vybraných 50 webů českých firem bude provedeno srovnání jejich obsahového zpracování se stanovenými teoretickými principy web-copywritingu.
Seznam odborné literatury
Čmejrková, Světla: Reklama v čečtině, čeština v reklamě. LEDA, Praha 2000
Giddens Anthony: Sociologie. Argo, Praha 2005
Křížek, Zdeněk - Crha, Ivan: Jak psát reklamní text. Grada, Praha 2003
McGovern, Gerry: Killer Web Content. A & C Black Publishers, Londýn 2006
Smith, PR - Taylor Jonathan: Marketing Communications: An Integrated Approach. Kogan Page, Londýn 2004
Postler, Milan: Média v reklamě I. díl. Vysoká škola ekonomická, Fakulta mezinárodních vztahů, Praha 1996
Schwalbe, Heinz: Praktická reklama. Grada, Praha 1994
Stuchlík Petr: Marketing na internetu. Grada, Praha 2000
Thompson, John B.: Média a modernita. Karolinum, Praha 1995
Vysekalová, Jitka - Mikeš, Jiří: Reklama. Grada, Praha 2003
Vysekalová, Jitka: Psychlogie reklamy. Grada, Praha 2001
Vysekalová, Jitka: Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. Grada, Praha 2004
Předběžná náplň práce
Copywriting zaměřený na web je oborem, který kultivuje obsah webů a reklamních sdělení v prostředí Internetu. Web-copywriting v ideálním případe vytváří obsah, který uživatele zaujme, uspokojí jejich potřeby a hlavně naplní stanovené cíle. Bakalářská práce nabídne teoretické poznatky i zkušenosti a výsledky z praxe a porovnání teorie se situací na webech vybraných českých firem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Internet presentations of the Czech companies do not respect by a theory recommended principles of web-copywriting. The sample of accidentally chosen 50 Czech companies webs will be analysed and their content compared according to the theoretical principals of web-copywriting.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK