Stimulační program zaměřený na rozvoj komunikačních kompetencí před nástupem do školy
Název práce v češtině: | Stimulační program zaměřený na rozvoj komunikačních kompetencí před nástupem do školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Stimulative program focused on a development of communicative skills of preschool children |
Klíčová slova: | Komunikační kompetence, Stimulační program, Předškolní děti, Rozvoj |
Klíčová slova anglicky: | Communicative competence , Stimulative program, Preschool children, Development |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Lidmila Valentová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 13.03.2009 |
Datum zadání: | 13.03.2009 |
Datum a čas obhajoby: | 03.06.2011 12:00 |
Místo konání obhajoby: | M303, M404 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 03.06.2011 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | Helena Hrdinová |
Zásady pro vypracování |
V teoretické části se autorka zaměří na vývoj myšlení dítěte předškolního věku, socio-kulturní podmíněnost řečových kompetencí dítěte a nástin možností intervence v podobě stimulačních programů.
V metodické části vytvoří projekt stimaluačního programu pro skupinu rizikových dětí v oblasti jazykového rozvoje. V praktické části bude realizován stimalační program včetně reflexe jednotlivých setkání V závěru proběhne jeho vyhodnocení programu a návrhy možné modifikace. Autorka bude dokumentovat průběh intervence v pedagogicko psychologické charakteristice vybraného dítěte. |
Seznam odborné literatury |
Kolláriková Z.,Pupala B.: Předškolní a primární pedagogika, Portál 2001.
Montanova,L.:Speciálně pedagogická diagnostika z hlediska vývoje dítěte. paido,Brno 2000. Klenková J.:Logopedie. Grada Publishing, Praha 2006. matějčekZ." Prvých 6 elt ve vývoji a výchově dítěte. Grada Publishing, Praha 2005. |