Tahová strategie
Název práce v češtině: | Tahová strategie |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Turn-based strategy |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 19.11.2008 |
Datum zadání: | 19.11.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 17.09.2010 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.09.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.09.2010 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Plch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je implementace tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči budou spravovat své město, zdroje surovin a jednotky a bojovat proti ostatním hráčům. Hra bude využívat 2D grafické rozhraní a umožňovat hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále bude obsahovat umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče.
Základní statistiky jednotek budou načítány z Xml souboru a díky tomu jednoduše konfigurovatelné. Hra bude naprogramovaná v jazyce C++/CLI v prostředí .NET a určena pro operační systém Windows XP. |
Seznam odborné literatury |
Steve Rabin: AI Game Programming Wisdom I-III, Charles River Media 2002, 2004, 2006
Stuart Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, Prentice Hall, 2003 Mat Buckland: Programming Game AI by Example, Wordware Publishing 2005 Brian Schwab: AI Game Engine Programming, Charles River Media, 2003 |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je implementace tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči budou spravovat své město, zdroje surovin a jednotky a bojovat proti ostatním hráčům. Hra bude využívat 2D grafické rozhraní a umožňovat hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále bude obsahovat umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče.
Základní statistiky jednotek budou načítány z Xml souboru a díky tomu jednoduše konfigurovatelné. Hra bude naprogramovaná v jazyce C++/CLI v prostředí .NET a určena pro operační systém Windows XP. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of this thesis is an implementation of a turn-based strategy for two and more players where every single player governs his towns, resources and units and fights against other players. Game will contain 2D graphic interface and provide a possibility to play over local network based on client-server architecture. Program will also contain artificial intelligence for computer player. Basic unit statistics will be loaded from Xml files which will make it easy to configure. Game will be programmed in C++/CLI language in .NET framework and designed for Windows XP operating system. |