Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Tahová strategie
Název práce v češtině: Tahová strategie
Název v anglickém jazyce: Turn-based strategy
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Filip Zavoral, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 19.11.2008
Datum zadání: 19.11.2008
Datum a čas obhajoby: 17.09.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:17.09.2010
Datum proběhlé obhajoby: 17.09.2010
Oponenti: RNDr. Tomáš Plch, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je implementace tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči budou spravovat své město, zdroje surovin a jednotky a bojovat proti ostatním hráčům. Hra bude využívat 2D grafické rozhraní a umožňovat hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále bude obsahovat umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče.
Základní statistiky jednotek budou načítány z Xml souboru a díky tomu jednoduše konfigurovatelné. Hra bude naprogramovaná v jazyce C++/CLI v prostředí .NET a určena pro operační systém Windows XP.
Seznam odborné literatury
Steve Rabin: AI Game Programming Wisdom I-III, Charles River Media 2002, 2004, 2006
Stuart Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, Prentice Hall, 2003
Mat Buckland: Programming Game AI by Example, Wordware Publishing 2005
Brian Schwab: AI Game Engine Programming, Charles River Media, 2003
Předběžná náplň práce
Cílem práce je implementace tahové strategie pro dva a více hráčů, kde jednotliví hráči budou spravovat své město, zdroje surovin a jednotky a bojovat proti ostatním hráčům. Hra bude využívat 2D grafické rozhraní a umožňovat hru přes lokální síť na architektuře klient-server. Program dále bude obsahovat umělou inteligenci pro počítačem řízeného hráče.
Základní statistiky jednotek budou načítány z Xml souboru a díky tomu jednoduše konfigurovatelné. Hra bude naprogramovaná v jazyce C++/CLI v prostředí .NET a určena pro operační systém Windows XP.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is an implementation of a turn-based strategy for two and more players where every single player governs his towns, resources and units and fights against other players. Game will contain 2D graphic interface and provide a possibility to play over local network based on client-server architecture. Program will also contain artificial intelligence for computer player. Basic unit statistics will be loaded from Xml files which will make it easy to configure. Game will be programmed in C++/CLI language in .NET framework and designed for Windows XP operating system.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK