Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky)
Název práce v češtině: | Chemie vody, vzduchu a půdy (Součást integrované výuky) |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The chemistry of the water, the air and the soil (Integrated education) |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky chemie (31-280) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Renata Šulcová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 10.11.2008 |
Datum zadání: | 20.04.2010 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.09.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.09.2010 |
Oponenti: | RNDr. Barbora Zákostelná, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Rozbor současného stavu výuky integrované přírodovědy na základních školách, nižších gymnáziích a středních školách. Tvorba, realizace a ověření vlastních materiálů ve školách. Vyhodnocení a optimalizace výsledků. Zjištění stavu integrované výuky na nižším stupni G a zákl.škol? v ČR 2) analýza učebnic Člověk a příroda (Voda, Vzduch, Půda) v oblasti chemie 3) navržení vlastních materiálů doplňujících analyzované učebnice v oblasti chemie: laboratorní práce a protokoly s úkoly, pracovní listy, didaktická hra 4) ověření navržených materiálů - dostupná odborná literatura, učebnice, časopisy v oboru chemické vzdělávání, diplomové a rigorózní práce z didaktiky chemie k dané tématice. ?The analysis of concrete textbooks for integrated education. 2) The creation, realisation and verification of exercises for integrated education at schools. 3) The evaluation and optimalisation of results. |