Bombič 2
Název práce v češtině: | Bombič 2 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Bombic 2 |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra aplikované matematiky (32-KAM) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Bernard Lidický, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 12.11.2008 |
Datum zadání: | 12.11.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 21.06.2010 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.06.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.06.2010 |
Oponenti: | RNDr. Mgr. Eva Jelínková, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
- zjistěte nedostatky Bombiče a navhrněte nápravu
- navrhněte soubory pro ukládání dat (mapy, popisy příšer) - implementujte hru a editor |
Seznam odborné literatury |
C++ Language reference - http://www.research.att.com/~bs/C++.html
John Hall: Programming Linux Games, Linux Journal Press, 2001 SDL Library - http://libsdl.org/ Bombič - http://bombic.sourceforge.net/ |
Předběžná náplň práce |
Předmětem BP je implementace hry inspirované slavným Dynablasterem. Součástí práce je implementace samotné hry a implementace editoru map pro hru.
Grafika bude přejatá z již existujícího projektu Bombič. Hra bude umožňovat boj proti nestvůrám, kde se bude odvíjet příběh motivující hráče ke hře. Dále bude součástí multiplayer více hračů na jednom počítači a to v kooperativním módu i v módu deathmatch. Grafický editor map bude umožňovat vytváření map pro oba módy hry. Hra by měla odstranit nedostatky svého předchůdce Bombiče, napřiklad že hráč omylem zabije sám sebe díky ručnímu odpalování bomb. Dále by hra měla představit náročnější oponenty, aby i nejlepší hráči měli důstojné soupeře. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of this work is to implement a new version of game Bombic including a graphical map editor. |