Komparace extrémních štafetových závodů: Adrenalin Cup a Dolomitenmann
Název práce v češtině: | Komparace extrémních štafetových závodů: Adrenalin Cup a Dolomitenmann |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Comparison of extreme relay races: Adrenalin Cup and Dolomitenmann |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 08.10.2008 |
Datum zadání: | 09.11.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 23.09.2009 11:30 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 23.09.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.09.2009 |
Oponenti: | Mgr. Radka Matiasová |
Zásady pro vypracování |
Cíl práce
Cílem mé diplomové práce je analýza dvou extrémních štafetových závodů: Adrenalin Cup a Dolomitenmann a jejich následná komparace vedoucí k doporučením a návrhům na zlepšení. Úkoly práce Z výše uvedených cílů vyplývá několik jasných úkolů: 1) Vymezení a definování základních pojmů z oblasti managementu a marketingu 2) Stanovení jednotlivých činností souvisejících s konáním sportovních akcí 3) Popsat a vysvětlit metodologická východiska ? popisnou analýzu a komparační analýzu 4) Jednotlivě analyzovat oba závody 5) Komparace a doporučení pro další ročníky |
Seznam odborné literatury |
1) ČÁSLAVOVÁ, E. Management. Praha: East West Publishing Company and East Publishing Praha. 2000. ISBN 80-7219-010-5, 172 s.
2) SOLOMON, J. An Insider´s Guide to Managing Sporting Events Champaign: Human Kinetics. 2002. ISBN 0-7360-3108-1, 211 s. 3) KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management, 10. vyd. Praha: Victoria Publishing. 1993. ISBN 80-85605-45-7, 659 s. 4) GRAHAM, S., GOLDBLATT, J.J., NEIROTTI, L. Ultimate Guide to Sports Marketing (2nd Edition), Blacklick, OH, USA: McGraw-Hill Professional Book Group. 2001. ISBN: 9780071361248, 315 s. 5) VODÁČEK, L., VODÁČKOVÁ, O. Management. Praha: Management Press, 1994. ISBN 80-85603-55-1 6) HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, 1992. ISBN: 80-85424-83-5, 364 s. 7) DRUCKER, P.F. Management Tasks, Responsibilities, Practices. London: Heineman, 1974. ISBN 80-85603-00-4 8) CHUNG, K.H. Management: Critical Success Factors. Boston: Allyn & Bacon, 1987. ISBN 0205103235, 760 s. 9) ROBBINS, S.P. Organizational Behaviour. Englewood Cliff: Prentice Hall, 2004. ISBN 0-13-170901-1, 675 s. 10) PITTS, B.G., STOTLAR, D.K. Fundamentals of Sport Marketing. Morgatown: Fitness Information Technology, 1996. ISBN 80-85986-01-9, 290 s. 11) BUREŠ, I. Praktická škola marketingu, Bratislava: Uniapress, 1990. ISBN 80-85313-01-4 12) KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6, 719 s. 13) MULLIN, B.J., HARDY, S., SUTTON, W.A. Sport Marketing. Champaign: Human Kinetics, 2000. ISBN 0-88011-877-6, 389 s. 14) NOVOTNÝ, J. Ekonomika sportu. 1. vyd. Praha: ISV nakladatelství, 2000. ISBN 80-85866-68-4, 263 s. 15) WRIGHT, P.M., NOE, R.A. Management of Organisation. 2. Vyd. USA: Irwin/McGraw-Hill, 1996. ISBN 0-256-17472-5, 857 s. |
Předběžná náplň práce |
Analýza extrémních štafetových závodů a jejich následná komparace vedoucí k doporučením a návrhům na zlepšení |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Analysis of extreme relay races and their comparison leading to recommendation and improvement suggestion |