Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
Název práce v češtině: Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
Název v anglickém jazyce: Interrelationship of Phonemic Awareness and Letter Knowledge in the Early Stages of Developing Reading and Spelling Skills
Klíčová slova: fonematické uvědomování, znalost písmen , diagnosticka čtení a psaní
Klíčová slova anglicky: phoneme isolation, letter nowledge, literacy development
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.09.2008
Datum zadání: 06.06.2010
Datum odevzdání elektronické podoby:25.06.2010
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2010
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: doc. Mgr. Jitka Lindová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Badatelská práce založená na analázy výzkumných dat. Práce je napojena na výzkumný projektu vedoucí této práce a má respektovat metody sběru a analýzy dat v tomto projektu.
Seznam odborné literatury
CASTLES, A., COLTHEART, M. Is there a casual link from phonological awareness to success in learning to read? Cognition, 2004, 91, s.77-111.
DE JONG, OLSON, R.K. Early Predictors of letter knowledge. Journal of Experimental Child Psychology, 2004, 88, s. 254-273.
HATCHER, P.J., HULME, CH. SNOWLING, M. J. Explicit phoneme training combined with phonic reading instructions helps young children at risk of reading failure. Journal of Child Psychology & Psychiatry, 2004, 45, s.338-358.
HULME, CH., CARAVOLAS, M., MÁLKOVÁ, G., BRIGSTOCKE, S. Phoneme isolation is not simply a consequence
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK