Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Optimalizace webových stránek pro vyhledávače se zaměřením na Google
Název práce v češtině: Optimalizace webových stránek pro vyhledávače se zaměřením na Google
Název v anglickém jazyce: Search engine optimization for Google
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 20.05.2008
Datum zadání: 20.05.2008
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 19.05.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2008
Datum proběhlé obhajoby: 19.05.2008
Odevzdaná/finalizovaná: finalizovaná
Oponenti: Jan Pokorný
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tématem diplomové práce je optimalizace webových stránek pro vyhledávače, často označovaná zkratkou SEO z anglického termínu Search Engine Optimization. SEO je soubor metod nebo praktik, pomocí kterých lze dosáhnout lepšího umístění v pořadí relevantních odkazů zobrazených vyhledávačem na základě dotazu uživatele. Cílem práce je na základě teoretických znalostí webového fulltextového vyhledávání popsat postup a možnosti optimalizace se zaměřením na fulltextový webový vyhledávač Google. -- Úvodní kapitola je proto věnována historickému vývoji vyhledávání na Internetu, teoretickým aspektům webového fulltextového vyhledávání, popisu vyhledávacího procesu webových fulltextových vyhledávačů a vyhodnocení významnosti světových, českých a slovenských vyhledávačů na základě jejich tržních podílů. -- Další část je již zaměřena přímo na Google, zejména na charakteristiku vyhledávání, robota Googlebot, vysvětlení základních principů ?PageRanku? a na popis faktorů ovlivňujících pořadí odkazů ve výsledcích dotazu. -- Po vymezení SEO, jako tzv. přirozené optimalizace, vůči SEM, marketingu ve vyhledávačích, následuje podrobný popis postupu optimalizace webové stránky pro vyhledávače, včetně určení strategie, cílových klíčových slov, technologické optimalizace a optimalizace faktorů ?on page? a ?off page?. Krátce jsou uvedeny také neetické postupy SEO. Práci uzavírá případová studie provedení optimalizace konkrétního webového sídla pro Google.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK