Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Individualizace tréninkového procesu v ročním tréninkovém cyklu ledního hokeje
Název práce v češtině: Individualizace tréninkového procesu v ročním tréninkovém cyklu ledního hokeje
Název v anglickém jazyce: Individualization of Training Process in Ice-hockey Annual Training Cycle
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Pedagogika, psychologie a didaktika (51-400200)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.04.2006
Datum zadání: 15.04.2006
Datum a čas obhajoby: 05.05.2008 12:30
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2008
Datum odevzdání tištěné podoby:14.04.2008
Datum proběhlé obhajoby: 05.05.2008
Oponenti: doc. PhDr. Josef Dovalil, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Na základě rozzboru literatury vypracovat zásady pro individualizaci tréninkového procesu z hlediska oblastí:
- periodizace ročního tréninkového cyklu,
- specifik struktury sportovního výkonu,
- herních postů,
- metodicko organizačních forem,
- individuálních specifik.
Na základě takto vypracovaných zásad naznačit model individualizace tréninkového v ročním tréninkovém cyklu v kategorii juniorů a seniorů v ledním hokeji.
Seznam odborné literatury
1. BOMPA, T., O., Periodization: theory and methodology of training. Champaing: Human Kinetics, 1999. ISBN 0-88011-851-2.
2. BUKAČ, L., Intelekt, učení, dovednosti a koučování v ledním hokeji. Praha : Olympia, 2005. ISBN 80-7033-896-2.
3. DOVALIL, J. a kol., Výkon a trénink ve sportu. Praha : Olympia, 2002. ISBN 80-7033-760-5.
4. HARRE, D. a kol., Trainingslehre. Berlin: Sportvelarg, 1982.
5. HENDL, J., Úvod do kvalitativního výzkumu., Praha: Karolinum, 1999. ISBN 80-246-0030-7.
6. JELÍNEK, M., KUCHAŘ, J., Poznej sám sebe: tajemství těla, duše a mysli. Praha: Eminent, 2006.
7. SLEPIČKA, P.,Psychologie koučování. Praha: Olympia,1988.
Předběžná náplň práce
Individualizace tréninkového procesu v ročním tréninkovém cyklu ledního hokeje

Cíle práce:
Mezi cíle této diplomové patří:
? analýza možností individualizace tréninkového procesu v ročním tréninkovém cyklu ledního hokeje
? zdůvodnění použití individualizace přípravy pro stimulaci projevu faktorů výkonu jednotlivce v ledním hokeji
? začlenění individualizace do ročního tréninkového cyklu a její praktické využití v ucelené podobě.
Diplomová práce má poukázat na důležitost individualizace tréninkového procesu v ledním hokeji, přestože se jedná o kolektivní sport.

Metody:
Byla provedena kvalitativní analýza odborné literatury zabývající se individualizací ve sportu a pohybových aktivitách. Dále byla provedena kvalitativní analýza možných opodstatnění této individualizace a na jejím základě byly praktické a teoretické poznatky aplikovány do tréninkového procesu hráče ledního hokeje. Pro potřeby trenérů byly navrženy možnosti způsobů individualizace v ročním tréninkovém cyklu ledního hokeje.

Výsledky:
Výsledkem je souhrn možností aplikace individualizace tréninkového procesu v rámci ročního tréninkového cyklu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Thesis aims:
The aims of this thesis are:
? analysis of individualization possibilities in training process in ice-hockey annual training cycle
? rationalization of the use of training individualization for individual performance factors of each athlete in ice-hockey
? to integrate the individualization into annual training cycle and its practical aplication in compact form.
The thesis should refer to the importance of the training process individualization in ice-hockey, even thought it is a collective sport.

Methods:
Qualitative analysis of competent documents addressed to individualization in sport and motoric activities was carried out. Next followed qualitative analysis of possible reasons for individualization and on this basis practical and teoretical findings were applied into an ice-hockey player training process. An individualization model for ice-hockey annual training cycle was made for coaches needs.

Results:
The result is a summary of aplication possibilities of training process individualization in terms of annual training cycle.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK