Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Název práce v češtině: Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Název v anglickém jazyce: Aplication of quality and quantity data outputs of research
to be used for follow up marketing strategy in print medias
Klíčová slova: kvalitativní a kvantitativní výzkum, vstupní a výstupní data výzkumu, metoda stopování zraku, oční kamera, hloubkový rozhovor, čtenost, povědomí o značce, týdeník EURO, image a produktová reklama, marketingová strategie
Klíčová slova anglicky: Qualitative and Quantitative Research, Input and Output Research Data, Eye-Tracking Research Method, Eye-Tracker, In-depth Interview, Brand Awareness, EURO Business Weekly, Image and Product Advertisement (Ad), Marketing Strategy
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Eliška Jungová, Dr., CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 05.02.2007
Datum zadání: 05.02.2007
Datum a čas obhajoby: 04.02.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:04.02.2008
Datum proběhlé obhajoby: 04.02.2008
Oponenti: Jana Gibarti
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK