Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 379)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu.
Marketingový výzkum image sportovní značky Matsport
Název práce v češtině: Marketingový výzkum image sportovní značky Matsport
Název v anglickém jazyce: The marketing research of image of sports brand Matsport
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.01.2008
Datum zadání: 25.08.2009
Datum a čas obhajoby: 10.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:28.08.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:28.08.2009
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2009
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Petráčková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaká je image sportovní značky Matsport. Studie bude zaměřena na silné a slabé stránky uvedené značky a jejich důležitost pro zákazníka. Na základě výsledků provedeného výzkumu autorka navrhuje případná řešení, která by vedla ke kvalitnějšímu strategickému řízení značky Matsport.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of bachelor thesis is on base of marketing research to find out what is the image of sports brand Matsport like. The research will be directed which strength and weaknesses the brand has and how important these aspects for customers are. Base on results of research propose possible solutions, which could have influence for better quality of strategic management of brand Matsport.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK