Grafický engine pro FPS
Název práce v češtině: | Grafický engine pro FPS |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Graphical engine for FPS |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 09.11.2007 |
Datum zadání: | 09.11.2007 |
Datum a čas obhajoby: | 21.06.2010 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.06.2010 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.06.2010 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Plch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Význam herního průmyslu v posledních letech výrazně stoupá se vzestupem obratu v tomto odvětví. Jedním z nejoblíbenějších žánrů her je tzv. FPS, u které je základem úspěchu kvalitní grafický engine. Dalším důležitým faktorem úspěchu je umělá inteligence nepřátel a interaktivnost objektů ve hře.
Cílem práce je prozkoumat současné technologie používané v tomto odvětví a navrhnout grafický engine vhodný pro tvorbu FPS. Součástí návrhu bude i prostředí pro podporu umělé inteligence a interaktivnosti prostředí. Navržený engine bude demonstrován na konkrétní hře. |
Seznam odborné literatury |
F.D.Luna: Introduction to 3D Game Programming with Direct X 9.0c: A Shader Approach (Wordware Game and Graphics Library)
V.Young: Programming a Multiplayer FPS in DirectX (Game Development Series) Ch.Ericson: Real-Time Collision Detection (The Morgan Kaufmann Series in Interactive 3-D Technology) M.Buckland: Programming Game AI by Example |