Paintball 3D pro platformu Symbian
Název práce v češtině: | Paintball 3D pro platformu Symbian |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Paintball 3D for Symbian |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 12.12.2006 |
Datum zadání: | 12.12.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 26.06.2007 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 26.06.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 26.06.2007 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Poch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Simulace venkovní hry paintball pro mobilní zařízení na operačním systému Symbian 6.1, 7,0 s prostředím S60 nebo UIQ 2.0 a kompatibilní. Program bude mj. obsahovat prostorové vykreslování scény z pohledu hráče, umělou inteligenci počítačového protihráče, možnost multiplayeru a další běžné vlastnosti tohoto typu her.
|
Seznam odborné literatury |
Dalibor Martišek: Matematické principy grafických systémů
Josef Pirkl: Síťové programování pod Windows a programování Internetu Ch.Petzold: Programování ve Win32 API Symbian SDK (http://developer.symbian.com/main/tools/sdks/) DirectX8,9 SDK (http://msdn.microsoft.com/directx/sdk/) |