Editor pro IVE - procesy a řídící algoritmy
Název práce v češtině: | Editor pro IVE - procesy a řídící algoritmy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Editor for project IVE - controll logic |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 30.10.2006 |
Datum zadání: | 30.10.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 11.02.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.02.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.02.2009 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Poch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
IVE je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Student vytvoří část editoru pro tento projekt. Cílem tvorby editoru je zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav.
Druhou část vytvoří student Jiří Vorba. Editor obecně bude umožňovat: - editovat objekty, lokace, procesy a řídící systémy virtuálních postav (tzv. génie). - ukládat a načítat data ve formátu IVE (xml, java) - poskytovat repository pro objekty a procesy Pan Juhász bude zodpovědný za části pro editování procesů a "géniů" a načítání a ukládání dat. Součástí práce je i rešerše z oblati nástrojů pro výuku programování řízení virtuálních postav. |
Seznam odborné literatury |
Brom, C., Lukavský, J., Šerý, O., Poch, T., Šafrata, P.: Affordances and level-of-detail AI for virtual humans. In: Proceedings of Game Set and Match 2, The Netherlands, Delft (2006)
Dokumentace projektu IVE Bída, M., Burket, O., Brom, C., Gemrot, J.: Pogamut - Platforma pro prototypování botů v Unreal Tournamentu In: Jozef Kelemen, Vladimír Kvasnička (eds.): Sborník příspěvků z konference Kognice a umělý život, Slezská Universita v Opavě, Třešť (2006) 67-74 (in Czech) |