Umělá inteligence do hry 3D bludiště
Název práce v jazyce práce (slovenština): | Umělá inteligence do hry 3D bludiště |
---|---|
Název práce v češtině: | Umělá inteligence do hry 3D bludiště |
Název v anglickém jazyce: | Artificial intelligence for 3D maze game |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | slovenština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jana Štanclová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 14.11.2005 |
Datum zadání: | 14.11.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 31.01.2008 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.01.2008 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.01.2008 |
Datum proběhlé obhajoby: | 31.01.2008 |
Oponenti: | RNDr. Jiří Dokulil, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout a implementovat bota do hry 3D bludiště. Rozhodování bota je možné realizovat např. pomocí konečného stavového automatu. Součástí boje bota bude nalezení a zaměření nepřítele (pro bota je to člověk), vybrání vhodné zbraně, střelba a následné doplnění zdraví a nábojů sběrem příslušných objektů. Navigace a pohyb bota bude řešen pomocí tzv. waypointů. Práce bude obsahovat také analýzu různých přístupů a implementace nejvhodnějšího algoritmu pro tuto hru.
Program bude implementován pro OS win32. |
Seznam odborné literatury |
[1] AI in computer games: S. Rabin (ed.): AI Game Programming Wisdom, Charles River Media (2002)
[2] Direct seek behaviour: M. Jakob. Directional extension of seek steering behaviour. In: Proceedings of Game-ON 2003, Ghent, Belgium (2003) |