Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Boti do Unreal Tournamentu s emočním modelem.
Název práce v češtině: Boti do Unreal Tournamentu s emočním modelem.
Název v anglickém jazyce: Unreal bots with emotions
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.11.2005
Datum zadání: 09.11.2005
Datum a čas obhajoby: 18.09.2006 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.09.2006
Datum odevzdání tištěné podoby:18.09.2006
Datum proběhlé obhajoby: 18.09.2006
Oponenti: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navrhnout emoční model pro boty do hry Unreal Tournament. Boti budou schopni reagovat na prostředí změnami emocí a emoce budou ovlivňovat jejich další jednání. Implementace bude provedena pomocí nástroje POSH. Emoční model bude vycházet z práce A. Champandarda. Důraz je kladen na vlastní model, nikoli na visualisaci změn emocí v 3D prostředí.

Seznam odborné literatury
Alex J. Champandard. AI Game Development. New Riders Games, 2003.

Bryson, J.: The Behavior-Oriented Design of Modular Agent Intelligence. In: Müller, J. P. (eds.): Proceedings of Agent Technologies, Infrastructures, Tools, and Applications for E-Services, Springer LNCS 2592 (2003) 61-76

Alexander Minsky. The Emotional Machine. Draft.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK