Boti do Unreal Tournamentu s emočním modelem.
Název práce v češtině: | Boti do Unreal Tournamentu s emočním modelem. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Unreal bots with emotions |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 09.11.2005 |
Datum zadání: | 09.11.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 18.09.2006 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.09.2006 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 18.09.2006 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2006 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je navrhnout emoční model pro boty do hry Unreal Tournament. Boti budou schopni reagovat na prostředí změnami emocí a emoce budou ovlivňovat jejich další jednání. Implementace bude provedena pomocí nástroje POSH. Emoční model bude vycházet z práce A. Champandarda. Důraz je kladen na vlastní model, nikoli na visualisaci změn emocí v 3D prostředí.
|
Seznam odborné literatury |
Alex J. Champandard. AI Game Development. New Riders Games, 2003.
Bryson, J.: The Behavior-Oriented Design of Modular Agent Intelligence. In: Müller, J. P. (eds.): Proceedings of Agent Technologies, Infrastructures, Tools, and Applications for E-Services, Springer LNCS 2592 (2003) 61-76 Alexander Minsky. The Emotional Machine. Draft. |