Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Projekt managementu a marketingu sportovní akce na příkladu Coca-cola školského poháru na léta 2009-2011
Název práce v češtině: Projekt managementu a marketingu sportovní akce na příkladu Coca-cola školského poháru na léta 2009-2011
Název v anglickém jazyce: Project of management and marketing of event Coca-cola cup in time period 2009-2011
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.04.2006
Datum zadání: 15.04.2006
Datum a čas obhajoby: 05.05.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.05.2008
Datum proběhlé obhajoby: 05.05.2008
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Projekt Coca-cola Školský pohár na léta 2009 - 2011 zahrnuje inovační přístupy k jednotlivým manažerským činnostem této sportovní akce. Uvedené inovace vychází z výsledků analýzy SWOT a hloubkových interview s odborníky a jsou určující pro manažerské rozhodování řídícího kolektivu této akce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The project Coca-Cola School Cup for the years 2009 - 2011 involves innovation approaches in particular manager activities of this sport event. The innovation approaches result from SWOT analysis and depth interview with experts and are crucial for the decision-making process of the management team
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK