Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí
Název práce v češtině: Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí
Název v anglickém jazyce: Brand Personality identification of International Sporting Events
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.04.2005
Datum zadání: 15.04.2005
Datum a čas obhajoby: 20.09.2007 10:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:20.09.2007
Datum proběhlé obhajoby: 20.09.2007
Oponenti: Ing. Přemysl Průša
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. vymezení teoretických pojmů
2. metodologie diplomové práce
3. vypracování dotazníku pro empirickou část
4. zhodnocení výsledků měření a interperetace dat
5. komparace výsledků v ČR a SRN
6. Doporučení pro mořné implikace zlepšení osobnosti značky
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této diplomové práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých
mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Tato analýza se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí podílejí. Zlváštní pozornost je věnována zejména těmt chrakgtaeristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objectiv of this thesis is to describe a theoeretical framwork of brand personality which represents a basis of the measurement and identification of brand personality of major international spoerting events (FIFA World Cup, Tour de France and Summer Olympic Games). This analysis relies not only on the characteristics of separate brand personality dimensions but also on the specification of individual traits that compose the brand personality scale.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK