Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí
Název práce v češtině: | Identifikace osobnosti značky mezinárodních sportovních událostí |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Brand Personality identification of International Sporting Events |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 15.04.2005 |
Datum zadání: | 15.04.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 20.09.2007 10:00 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.09.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.09.2007 |
Oponenti: | Ing. Přemysl Průša |
Zásady pro vypracování |
1. vymezení teoretických pojmů
2. metodologie diplomové práce 3. vypracování dotazníku pro empirickou část 4. zhodnocení výsledků měření a interperetace dat 5. komparace výsledků v ČR a SRN 6. Doporučení pro mořné implikace zlepšení osobnosti značky |
Předběžná náplň práce |
Hlavním cílem této diplomové práce je vlastním výzkumem identifikovat osobnost značky tří velkých
mezinárodních sportovních událostí, konkrétně FIFA MS, Tour de France a letních olympijských her. Tato analýza se opírá nejen o charakteristiku jednotlivých dimenzí osobnosti značky jako celku, ale také o specifikaci jednotlivých vlastností, jenž se na formování těchto dimenzí podílejí. Zlváštní pozornost je věnována zejména těmt chrakgtaeristikám, u nichž byl zjištěn neutrální či negativní postoj respondentů. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The objectiv of this thesis is to describe a theoeretical framwork of brand personality which represents a basis of the measurement and identification of brand personality of major international spoerting events (FIFA World Cup, Tour de France and Summer Olympic Games). This analysis relies not only on the characteristics of separate brand personality dimensions but also on the specification of individual traits that compose the brand personality scale. |