V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu. |
Marketinkový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o.
Název práce v češtině: | Marketinkový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | A marketing reasearch project assessing customer satisfaction with aqua-aerobic services in the company Baby Club Juklík, Ltd. |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Plavecké sporty (51-600500) |
Vedoucí / školitel: | PaedDr. Irena Čechovská, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 24.05.2005 |
Datum zadání: | 24.05.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 24.04.2007 12:30 |
Místo konání obhajoby: | Katedra plaveckých sportů |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.04.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.04.2007 |
Oponenti: | PaedDr. Tomáš Miler |
Konzultanti: | Ing. Petr Malecha |
Zásady pro vypracování |
1. Studium odborné literatury k dané problematice
2. Formulace kapitol úvod, cíle, úkoly, výzkumné otázky, metody ? říjen 2006 3. Formulace východisek (teoretické části práce) ? leden 2007 4. Sběr dat od ledna do února 2007 5. Analýza a interpretace výsledků ? březen 2007 6. Formulace výsledkové části ? březen 2007 7. Pracovní verze diplomové práce ? konec března 2007 Okruhy k problematice: Marketing a oblast reklamy a oslovování zákazníka ve sportu Aqua-fitness |
Seznam odborné literatury |
BÁRTOVÁ, H.; KOUDELKA, J. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. Praha : VŠE, 1994. ISBN 80-7079-460-7.
BENEŠOVÁ, M. Cvičení ve vodě (Aquagymnastika). Praha : Česká asociace sportu pro všechny, 1997. BUREŠ, I. 10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat. Praha : Management Press, 1994. ISBN 80-85603-53-5. ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu (vybrané kapitoly). Praha : Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0050-1. ČECHOVSKÁ, I., MILEROVÁ, H., NOVOTNÁ, V. Aqua-fitness. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0462-5. DÁŇOVÁ, K. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve službách. Praha : UK FTVS, 2005. vedoucí práce: Ing. Navrátilová Miroslava. DARGATZ, T.; KOCHOVÁ, A. Bodytrainer akvafitnes. Praha : Ivo Železný, 2003. ISBN 80-237-3790-2. RODRIGUEZOVÁ-ADAMIOVÁ, M. Akvafitness. Praha : Euromedia Group, 2005. ISBN 80-249-0547-7. LABUDOVÁ-ĎURECHOVÁ, J. Aquafitness. Bratislava : Peter Mačura - PEEM, 2005. ISBN 80-89197-21-3. CASE, L. Fitness aquatics. Human kinetics : 1997. ISBN 0-87322-963-0. |
Předběžná náplň práce |
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službou aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o.
Cíl práce: Provést modelový marketingový výzkum ke službě aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Metoda: Problém byl zkoumán pomocí marketingového výzkumu, metodou písemného dotazování s předem připraveným dotazníkem. Dotazník vyplňovali zákazníci firmy, kteří už alespoň jednou využili službu aqua-aerobic ve firmě Baby Club Juklík, spol. s r.o. Výsledky: Osvětlují použití marketingového výzkumu při sledování a monitorování spokojenosti zákazníků s určitou službou ve sportovním průmyslu. Klíčová slova: Marketing, služby, zákazník a spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazník, aqua-fitness, aqua-aerobic. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Aim of the thesis: To carry out a model marketing survey in connection with the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company.
Method: The problem was examined by using a marketing survey, a method of a written interrogation with a prepared questionnaire. The questionnaire was filled in by the customers of the company, who have already at least once used the aqua-aerobic service in the Baby Club Juklík, Ltd. Company. Results: The results illustrate the usage of marketing survey in context of monitoring customer satisfaction with a certain service in the sports industry. Key words: Marketing, services, customer and customer satisfaction, marketing survey, |