Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Simulátor strategií stolních her
Název práce v češtině: Simulátor strategií stolních her
Název v anglickém jazyce: Tabletop game strategy simulator
Klíčová slova: překladač|stolní hry|simulátor
Klíčová slova anglicky: compiler|tabletop games|simulator
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: RNDr. Michal Töpfer
Řešitel: Bc. Jakub Yaghob - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.04.2024
Datum zadání: 28.05.2024
Datum potvrzení stud. oddělením: 28.05.2024
Datum a čas obhajoby: 05.09.2024 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.07.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:18.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 05.09.2024
Oponenti: Mgr. Tomáš Petříček, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Stolní hry jsou si většinou dost podobné a lidé rádi zkoumají různé strategie, jak hru hrát a vyhrát.

Prvním cílem této práce je navrhnout jazyk pro reprezentaci různých stolních her (popis jejich pravidel). K navrženému jazyku bude implementován parser a následně simulátor her.
Druhým cílem je umožnit pomocí simulátoru porovnávat různé herní strategie. K tomu bude navržen jazyk pro popis strategií, čímž se umožní v simulátoru definovat chování jednotlivých hráčů.
Na základě simulací bude možné definované herní strategie porovnávat a získat informace o tom, která nejčastěji vede k vítězství ve hře.
Očekává se implementace v jazyce C#.
Seznam odborné literatury
Aho, A. V., Lam, M. S., Sethi, R., & Ullman, J. D. (2015). Compilers: Principles, techniques, & tools. Braille Jymico Inc.

Végh, L., Gubo, S. (2023). Analyzing Game Strategies of the Don't Get Angry Board Game Using Computer Simulations. International Journal of Advanced Natural Sciences and Engineering Researches.

Samarasinghe, D., Barlow, M., Lakshika, E., Lynar, T., Moustafa, N., Townsend, T., & Turnbull, B. (2021). A data driven review of board game design and interactions of their mechanics. IEEE Access, vol. 9, pp. 114051-114069.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK