Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Seberegulace a copingové strategie u zkušených hráčů online FPS týmových videoher
Název práce v češtině: Seberegulace a copingové strategie u zkušených hráčů online FPS týmových videoher
Název v anglickém jazyce: Self-regulation and coping strategies in experienced players of online FPS team video games
Klíčová slova: seberegulace, copingové strategie, gaming, střílečky z první osoby
Klíčová slova anglicky: self-regulation, coping strategies, video gaming, first-person shooters
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.01.2024
Datum zadání: 22.01.2024
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.04.2024
Datum a čas obhajoby: 20.05.2025 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, MLAB, Psychologická laboratoř
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2025
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2025
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD104PS)
Oponenti: Mgr. Kateřina Lukavská, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
Consalvo, M. (2007). Cheating. The MIT Press. https://doi.org/10.7551/mitpress/1802.001.0001
Předběžná náplň práce
Studentovým cílem je zmapovat téma hráčské toxicity v kontextu dovedného a kompetitivního hraní digitálních her se zaměřením na seberegulační kompetence omezující či podněcující nevhodné chování na internetu. Práce bude zpracovaná kvalitativní metodologií. Výzkumné pole si omezil na kontext žánru onlinových tzv. FPS neboli stříleček z první osoby. Pro výzkum hodlá použít polostrukturované rozhovory s možným obohacením o materiálová data z hráčské komunikace či hráčské deníky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The student's goal is to map the topic of gamer toxicity in the context of skilful and competitive digital gaming, with a focus on self-regulatory competencies that limit or encourage inappropriate online behaviour. The thesis will be conducted using a qualitative methodology. The research field is limited to the context of the genre of online first-person shooters. For the research he intends to use semi-structured interviews with possible enrichment with material data from player communication or player diaries.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK