Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Podpora čtení u žáků na základní škole s dyslexií
Název práce v češtině: Podpora čtení u žáků na základní škole s dyslexií
Název v anglickém jazyce: Reading support for children in elementary school with dyslexia
Klíčová slova: Žáci se specifickými poruchami učení, žáci s dyslexií na druhém stupni, specifika vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení, čtení a čtenářství, úprava textů
Klíčová slova anglicky: Students with specific learning disabilities, students with dyslexia at middle school, specifics of education for students with specific learning disabilities, reading, editing texts
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 19.12.2023
Datum zadání: 19.12.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 09.04.2024
Datum a čas obhajoby: 09.09.2024 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:03.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2024
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD105SP1)
Oponenti: doc. PhDr. Kateřina Hádková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací.
Seznam odborné literatury
1.JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H., 2008. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-474-8
2.KUCHARSKÁ, A., 2014. Riziko dyslexie. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7290-784-7
3.BARTOŇOVÁ, M., 2018. Specifické poruchy učení. Brno: Paido. ISBN 978-80-7315-266-6
4.POKORNÁ, V., 20120. Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-773-2
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK