Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Legal aspects of online behavioural advertising
Název práce v češtině: Právní aspekty online behaviorální reklamy
Název v anglickém jazyce: Legal aspects of online behavioural advertising
Klíčová slova: online behaviorální reklama, real-time bidding, programatická reklama, soukromí uživatelů, GDPR, ePrivacy, ochrana osobních údajů
Klíčová slova anglicky: online behavioural advertising, real-time bidding, programmatic advertising, user privacy, GDPR, ePrivacy, personal data protection
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: rigorózní práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra občanského práva (22-KOP)
Vedoucí / školitel:
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 12.12.2023
Datum zadání: 12.12.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 12.12.2023
Datum a čas obhajoby: 13.09.2024 11:00
Místo konání obhajoby: míst. 130
Datum odevzdání elektronické podoby:28.01.2024
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2024
Oponenti: JUDr. Vít Lederer, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK