Marketingová komunikace značky GolfDigest C&S
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace značky GolfDigest C&S |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing communication of the GolfDigest C&S brand |
Klíčová slova: | GolfDigest, golf, časopis, marketingová komunikace |
Klíčová slova anglicky: | GolfDigest, golf, magazine, marketing communication |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Jan Halada, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 12.04.2023 |
Datum zadání: | 12.04.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 27.11.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 19.06.2024 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Areál Jinonice |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 25.04.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.06.2024 |
Oponenti: | doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
BELLO, David C. a Morris B. HOLBROOK, 1995. Does an absence of brand equity generalize across product classes? Journal of Business Research. (říjen), s. 125.
BOČEK, Martin, 2009. POP očima veřejnosti – vnímání in store reklamy českými spotřebiteli. Marketing and media. (2), 11. BOUČKOVÁ, Jana, 2003. Marketing. Praha: C.H. Beck. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 80-717-9577-1. BRADSTREET, Marissa. The Magazine Industry: How the Internet Has Changed It All. 2022. Bridgewater State University. Thesis Advisor Dr. Jessica Birthisel BREITBARTH, Tim, Geoff DICKSON a Sebastian KAISER, 2017. Golf business and management: a global introduction. Abingdon, Oxon: Routledge, 1 online resource (293 pages). ISBN 1-317-35158-4. Dostupné z: doi:10.4324/9781315665269 DAVIS, Scott M., 2002. Brand Asset Management: Driving Profitable Growth Through Your Brands. Jossey-Bass. ISBN 978-0787963941. DEGARIS, Larry., 2015. Sports marketing: a practical approach. London: Routledge, 1 online resource (297 p.). ISBN 1-136-22345-2. Dostupné z: doi:10.4324/9780203097618 DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměněné vydání. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1966-8. EGER, Ludvík, David PRANTL a Karolína PTÁČKOVÁ, 2017. Komerční komunikace. 2., přepracované a rozšířené vydání. Plzeň: ZČU v Plzni. ISBN 978-80-261-0689-0. HALADA, Andrej. Český golf: historie od roku 1990 do současnosti. Praha: Euromedia Group, 2022. Universum (Euromedia Group). ISBN 978-80-242-8124-7. HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 3. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2020. ISBN 978-802-5150-160. JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. 2. vydání. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-271-1724-6. KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN, 2017. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken, New Jersey: Wiley. ISBN 978-111-9341-208. KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 97880-247-1545-2. KUNZLOVÁ, Zuzana. Časopisy věnované golfové problematice. Praha, 2012. Magisterská diplomová práce. Univerzita Karlova. Vedoucí práce Doc. PhDr. Barbora Kopplová, Csc. LEVER, Janet a Stanton WHEELER, 1993. Mass Media and the Experience of Sport. Communication Research [online]. London: Sage, 20 (1), 125-143 [cit. 2024-04-03]. ISSN 0093-6502. Dostupné z: doi:10.1177/009365093020001006 MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK, 2021. Mezinárodní marketing. 5. vydání. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-3006-1. OMAR, Josef, 2015. Analýza vnitřního a vnějšího prostředí vybraného podniku. České Budějovice. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: A Complete Guide to Engaging Customers and Implementing Successful Digital Campaigns. 5th Edition. Kogan Page, 2020. SHRIMP, Terence A. a M. Wayne DELOZIER, 1986. Promotion Management and Marketing Communications. Dryden Press. ISBN 80-7179-577-1. STÅHLBERG, Markus a Ville MAILA, 2012. Shopper Marketing: How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale. 2nd Edition. Kogan Page. ISBN 978-0749464714. ZAMAZALOVÁ, Marcela, 2010. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4. |