Možnosti pedagogické identifikace nadaného žáka na prvním stupni
Název práce v češtině: | Možnosti pedagogické identifikace nadaného žáka na prvním stupni |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The possibilities of pedogogical identification of a gifted student at the first leve |
Klíčová slova: | nadaný žák, pedagogická identifikace, identifikační metody, vzdělávání nadaných žáků |
Klíčová slova anglicky: | gifted pupil, pedagogical identification, identification methods, education of gifted pupils |
Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 27.10.2023 |
Datum zadání: | 27.10.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 09.04.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 20.05.2024 10:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.04.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.05.2024 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105SP1) |
Oponenti: | PaedDr. Eva Marádová, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |