Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Název práce v češtině: In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Název v anglickém jazyce: Digitalization oriented in-store communication of perfume stores: Case study Notino
Klíčová slova: in-store marketingová komunikace, marketing v místě prodeje, parfumerie, technologie, digitalizace, Notino
Klíčová slova anglicky: in-store marketing communication, marketing at the point of sale, perfumeries, technologies, digitalization, Notino
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 17.10.2023
Datum zadání: 17.10.2023
Datum a čas obhajoby: 20.06.2024 08:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:29.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2024
Oponenti: Mgr. Tereza Ježková, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK